Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Edit: Også har jeg fått meg jobb på Inter-sport nå. Juhu! :p

Tipper du får høyere lønn om du klarer å stave navnet på arbeidsgiveren din riktig, dvs uten bindestrek.. :)

Skrevet
Foreleseren vår i IT grunnkurs (Fag for alle siv. ing. ved NTNU) sa at man gjerne kunne bruke tabeller til oppsett av side. Burde jeg sende en mail og si ifra om at det er feil ?

Den generelle holdningen til foreleserene er at alt er greit så lenge det fungerer :wallbash:.

Hvilken foreleser har du?

Vår foreleser (jeg går bygg- og miljøteknikk) har ikke gått så langt ennå, men sa at HTML sorterer innhold og utseende og bruker b-element i eksemplene sine.

Gjest Slettet-df17e
Skrevet
Komplisert da ;)

Syntes nå det er langt ifra komplisert..

Skrevet
Jeg vil at man kun skal trykke på et par knapper, og vips ;) *lat i dag*

Om du er dame, skal du ikke se bort fra at noen småbarn her ser seg villige til å lage en Action til Photoshop til deg, i bytte mot MSN-adresse med webcam.. :)

Skrevet
Foreleseren vår i IT grunnkurs (Fag for alle siv. ing. ved NTNU) sa at man gjerne kunne bruke tabeller til oppsett av side. Burde jeg sende en mail og si ifra om at det er feil ?

Den generelle holdningen til foreleserene er at alt er greit så lenge det fungerer :wallbash:.

Hvilken foreleser har du?

Vår foreleser (jeg går bygg- og miljøteknikk) har ikke gått så langt ennå, men sa at HTML sorterer innhold og utseende og bruker b-element i eksemplene sine.

Jeg har Mr. Wang :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...