Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm.. Hadde selv det problemet... Fjernet avataren min til slutt, for så å bruke en jeg hadde lokalt, i stedet for å bruke en jeg hadde liggende ute på nettet...

Testet det? Fungerte hvertfall for meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen her inne med STW som har Gallery? Jeg få warning om at register_globals er skrudd på, og lurer derfor på hvordan man skrur av dette... Står at det kan fungere å installere selv om register_globals er på, men vil gjerne være på den sikre siden :)

Skrevet (endret)
OFF TOPIC:

http://www.matej-jenko.com/wow02.jpg <= :lol: :lol: For dei som har litt peiling her. :D

Må man lese mer enn den lille samtalen som står skrevet i lilla?

Nei. Du kan umulig faktisk ha lest den :p

Og for dei som lurer:

GM = Game Master = Ansatt hos Blizzard som hjelper spillere med problemer av ymse slag.

Edit:

Og nei, WoW er ikkje kjedelig. Berre spør Polecat :p

Endret av Arve Systad
Skrevet

Har et problem med serversidescripting. La oss si at det skal sendes ut mailer til alle brukere klokka 00:00. Hvordan gjøres dette? Finnes det noen enkel metode?

Skrevet
Nei. Du kan umulig faktisk ha lest den :p

Og for dei som lurer:

GM = Game Master = Ansatt hos Blizzard som hjelper spillere med problemer av ymse slag.

Jo, leste den. Og den var ikke så utrolig morsom :p

Skrevet
Noen her inne med STW som har Gallery? Jeg få warning om at register_globals er skrudd på, og lurer derfor på hvordan man skrur av dette... Står at det kan fungere å installere selv om register_globals er på, men vil gjerne være på den sikre siden :)

Legg dette i ei .htaccess-fil:

php_flag register_globals 0

:)

Skrevet
Viss du har CPanel er det vanligvis innlagt. Dei fleste Apacheserverar har støtte for cron tabs. :)

Ok, takk! :)

Er "command" adressa til scriptet (/home/..../sendmail.php)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...