Gå til innhold

Mount & Blade får butikkutgivelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er ikke noe main quest, du må få renoun og da kommer en av kongene og spør om du vil slåss for han. da kriger du får større og større hær og til slutt vinner du vel krigen.

 

du kan ta over slått osv.

 

ja spillet blir mye bedre med modder.

 

her er en liste over mods som er ute til den nye versjonen

 

http://forums.taleworlds.net/index.php/topic,24234.0.html

 

til de eldre versjonene er det mange flere mods. da har du lotr mod, pirates mod, ACW mod, AWI mod og disse kommer vel til den nye versjonen før eller senere.

 

men selv orignalen tar av når du kommer litt ut i det. store fine slag mye action.

Lenke til kommentar

jeg koser meg om dagen, jeg hadde ikke spillt det på LENGE men denne nye verjonen og modene er gøy å komme tilbake til.

 

det er noe deilig grotesk med å sitte på hesten sin og slå en moringstar i hode på en franskman og høre det deilige klanke av jern mot bein.

 

eller ri full fart med lansen senket og få inn et perfekt stikk med lansesn og se en fientlig ridder falle om med kule ragdoll effekter

Lenke til kommentar

Med nyeste betaversjon fungerte jo spillet strålende på min PC. Kanskje det også har litt med at jeg har innstallert nyeste versjonen av skjermkortdriveren. Uansett, dette spillet er blitt en ren nytelse å spille. Har laget en kriger nå kalt Balder, oppkalt etter den norrøne guden for de som ikke forstod det. Har gått og vervet meg hos kongen over nord-folket. :-D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har litt problemer med store kamper.

 

Det virker som om spillet prioriterer fienden mer enn meg. Skulle liksom ta over et slott.. og det står jeg.. med kun 3(!!!) av mine menn mot et helt slott fullt av fiender.. når 1 av mine daua kom det reinforcements men herreminhatt det kan vel ikke være meninga at jeg skal bare ha 3 folk om gangen?!

 

Vanlige kamper ute er bedre, da ser det i alle fall jevnere ut.

(Sitter på hest med en balanced bardiche, funker meget bra. Kapper ned folk hver gang!)

Lenke til kommentar

Har sett en del filmer på youtube på M&B har sett at det går ann å kjør båter og angrip skip, å noen videoer står det Mount&Blade Pirates og Mount&Blade Bands of warriors ^^ Har lastet ned den nyeste beta versjonen av M&B men kan ikke kjøre skip eller angripe pirater. Kommer alt det med når spillet kommer i butikken ?

Lenke til kommentar
Har sett en del filmer på youtube på M&B har sett at det går ann å kjør båter og angrip skip, å noen videoer står det Mount&Blade Pirates og Mount&Blade Bands of warriors ^^ Har lastet ned den nyeste beta versjonen av M&B men kan ikke kjøre skip eller angripe pirater. Kommer alt det med når spillet kommer i butikken ?

 

Det er bare mods som gjør det :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...