Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"One night stand" vs. protistusjon


Gjest Guest_Erik_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Erik_*
.

 

Vi kan selvfølgelig ikke påby kvinner å ha sex med "beta-gutter" (for et elendig begrep), men man kunne kanskje gjort samfunnet mer inkluderende, og det første steget i den retningen er å ikke skille ut noen i en negativ kategori: horekunde, beta-gutter, alpha-males, tapere, vinner o.l.

 

Hvordan skal du greie det? Du kan som sagt ikke tvinge folk til å ha sex slik at alle skal få seg noe. Om en kar velger å sitte inne på rommet og spille CS hele livet ( beta-person ) så er det jo naturligvis ingen som vil pule på han heller.

 

 

En måte å gjøre samfunnet mer inkluderende er å slutte å bruke håpløse begreper og kategoriseringer som "beta-person". Kanskje en fyr spiller en del CS, eller annet, og kommer inn i en ond sirkel med litew sosial kontakt med andre, det kan være mange grunner til det. Du trenger ikke å stemple han inn i en negativ kategori for det. Denne kategoriseringen trenger ikke å si så voldsomt mye om denne personen, han kan være en interessant person hvis noen ga ham sjansen: "han er en av de som spiller mye pc-spill...", hva så?

 

Selvfølgelig er mye avhengig av at en person vil endre seg, men det er like viktig at de forskjellige sosiale gruppene i hans nærområde ikke fungerer ekskluderende. dessverre er dette en utopi, da folk er altfor usikre på seg selv, og må ty til segregering for å vite hvem de er: Jeg er en alpha-fyr, for jeg er ikke en beta-fyr (som er noe ekstremt negativt). Kanskje denne segregeringen, denne kategoriseringen er basert på helt urettferdige og subjektive betraktninger hos noen i den sosiale gruppen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du drømmer om et samfunn som aldri kan finne sted, Erik. Vil man ha sex må man gjøre en innsats selv. Hvorfor skal jenter gidde å bli kjent med en som sitter inne og spiller CS, når de heller kan bli kjent med en som tydeligvis kan å more både seg selv og vennene sine ute i sosial omgang?

 

Hva så om vi kategoriserer folk på feil premisser, det er sånn samfunnet vårt fungerer og da må man tilpasse seg det.. Hvis ikke faller man utenfor, og sliter med å få dyppet staken.

Lenke til kommentar

Menn som går rundt å tror at småjenter vokser opp med en drøm om å bli hore og ligge med ekle menn for penger har en skrue løs. Når man ender opp med å ligge med menn for penger så er det jo tydelig at noe gikk feil på veien. Man trenger jo hjelp da, ikke kunder. Selv om horen smiler underveis betyr jo det ikke i det hele tatt at dette er noe kos i det hele tatt. Da lever du i en drømmeverden. Dette er overhodet ikke det samme. Menn :roll:

 

Du er vel den prosentandelen som tror at kvinner kan få nytelse av en voldtekt.

Endret av Snublefot
Lenke til kommentar
Menn som går rundt å tror at småjenter vokser opp med en drøm om å bli hore og ligge med ekle menn for penger har en skrue løs. Når man ender opp med å ligge med menn for penger så er det jo tydelig at noe gikk feil på veien. Man trenger jo hjelp da, ikke kunder. Selv om horen smiler underveis betyr jo det ikke i det hele tatt at dette er noe kos i det hele tatt. Da lever du i en drømmeverden. Dette er overhodet ikke det samme. Menn :roll:

 

Du er vel den prosentandelen som tror at kvinner kan få nytelse av en voldtekt.

 

Synes det viser at begge har en skrue løs jeg, men på en måte er det mer realt å gjøre det for penger enn å søke respekt for egen tissemann anonymt her.

 

Ihht. retningslinjene for anonym posting her er tråden rapportert, selv om temaet som sådan er interressant nok...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Erik_*
Menn som går rundt å tror at småjenter vokser opp med en drøm om å bli hore og ligge med ekle menn for penger har en skrue løs. Når man ender opp med å ligge med menn for penger så er det jo tydelig at noe gikk feil på veien. Man trenger jo hjelp da, ikke kunder. Selv om horen smiler underveis betyr jo det ikke i det hele tatt at dette er noe kos i det hele tatt. Da lever du i en drømmeverden. Dette er overhodet ikke det samme. Menn :roll:

 

Du er vel den prosentandelen som tror at kvinner kan få nytelse av en voldtekt.

 

 

 

Var dette rettet mot meg? I så fall et godt eksempel på hvor drevet en sånn debatt er av følelser.

 

Og nei, jeg tror ikke kvinner ville nyte en voldtekt, det er det du som påstar at jeg mener.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Erik_*
Menn som går rundt å tror at småjenter vokser opp med en drøm om å bli hore og ligge med ekle menn for penger har en skrue løs. Når man ender opp med å ligge med menn for penger så er det jo tydelig at noe gikk feil på veien. Man trenger jo hjelp da, ikke kunder. Selv om horen smiler underveis betyr jo det ikke i det hele tatt at dette er noe kos i det hele tatt. Da lever du i en drømmeverden. Dette er overhodet ikke det samme. Menn :roll:

 

Du er vel den prosentandelen som tror at kvinner kan få nytelse av en voldtekt.

 

Synes det viser at begge har en skrue løs jeg, men på en måte er det mer realt å gjøre det for penger enn å søke respekt for egen tissemann anonymt her.

 

Ihht. retningslinjene for anonym posting her er tråden rapportert, selv om temaet som sådan er interressant nok...

 

 

 

Du har rapportert tråden? Søke respekt for egen tissemann anonymt her?

 

Hvor tar dere alt dette i fra?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...