Gå til innhold

Lesestoff om aksjer ol.

sdf123

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste for en stund tilbake at det var mange som anbefalte en bok om aksjer ol for å sette seg inn i det, men har glemt hva boka her og hvor man kunne kjøpe den. Noen som vet hvilken jeg mener?

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

Har lest "Verdsettelse av aksjer" nå. Denne boka var imidlertid ganske skuffende av to grunner; for det første er framstillingen alt for rotete og uoversiktlig, for det andre utelater den svært mye informasjon som er nødvendig for å kunne forstå framgangsmåten.

Skrevet
Aksjekjøp og daytrading

Står en del halvfornuftig i denne. Elendig skrevet. Litteraturopplevelsen er knapt det sentrale uansett, men manglende finesse gjelder innhold så vel som form. Boken pretenderer ikke å være akademisk eller særlig presis, og gjør for så vidt jobben rimelig greit. Verdt å lese, tar bare en kveld uansett.

Er man villig til å bruke litt mer tid ville jeg tatt en titt på Fooled by randomness. Dette er ikke en lettvint «hvordan registrere seg hos Nordnet og bli rik»-bok. Den gir ingen enkle snarveier eller oppskrifter, men prinsippene er viktige.

Skrevet (endret)
Aksjekjøp og daytrading

Står en del halvfornuftig i denne. Elendig skrevet. Litteraturopplevelsen er knapt det sentrale uansett, men manglende finesse gjelder innhold så vel som form. Boken pretenderer ikke å være akademisk eller særlig presis, og gjør for så vidt jobben rimelig greit. Verdt å lese, tar bare en kveld uansett.

Er man villig til å bruke litt mer tid ville jeg tatt en titt på Fooled by randomness. Dette er ikke en lettvint «hvordan registrere seg hos Nordnet og bli rik»-bok. Den gir ingen enkle snarveier eller oppskrifter, men prinsippene er viktige.

Den skal jeg ta en titt på.

Endret av Cape

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...