petterpann Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Er lei av at vi ikke kan få noen brukbare bilspill til PC. Jeg er enig i at enkelte spill rett og slett egner seg best til konsoll, f.eks en del slosspill, men IKKE bilspill. Er utrolig lei av at de fremdeles melker Need for Speed serien som foresten bare går en vei, og Test Drive er heller ikke mye å skryte av. Det kjedeligste er faktisk at det er få spill der bilene kan ta skade. Hvorfor kan ikke spill som Burnout også komme til pc f.eks?
oophus_3do Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Flatout serien er jo en serie som kommer ut på PC-en også, der er det en grei skademodell. Morsomt spill å herje med på LAN. Skal du ha bil simulatorer så er det jo ingenting som slår spillene som er på PC. Live for Speed, Richard Burns Rally, rFactor osv.
monzilla Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Tror det bare blir værre og værre. Er så mye piratkopiering til PC at spillselskapene ser de største opptjeningsmulighetene på konsoll. Dessverre.
StreptoOld Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Jeg tror det kan være at de lager spill som du kan spille på en 42" tv uten problemer med grafikk og hakking. Jeg synes i alle fall det er mye gøyere å spille bilspill på konsoll enn på pc
Spirre Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 bilspill er generelt bedre på konsoll ja. men det burde jo ikke være en god nok grunn til å lage så mange dårlige spill på pc. hva slags spill er du på jakt etter? arkade eller simulasjon? rally eller asfalt?
Civilix Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Synes vi har mange bra bilspill på PC jeg, eneste jeg savner er en Forza/GranTurismo-klone.
-sparks- Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 (endret) Jeg savner en skikkelig konkurrent til GT og Forza til pc. Sterile simulatorer er det nok av, det er dårligere med spill med faktisk innhold Endret 23. januar 2008 av -sparks-
iMarius Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Er lei av at vi ikke kan få noen brukbare bilspill til PC. Jeg er enig i at enkelte spill rett og slett egner seg best til konsoll, f.eks en del slosspill, men IKKE bilspill. Er utrolig lei av at de fremdeles melker Need for Speed serien som foresten bare går en vei, og Test Drive er heller ikke mye å skryte av. Det kjedeligste er faktisk at det er få spill der bilene kan ta skade. Hvorfor kan ikke spill som Burnout også komme til pc f.eks? Du har jo Flat Out 2 som ligner litt på Burnout.. Ellers vil jeg anbefale Colin Mcrae DIRT.
Agg Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Tror det bare blir værre og værre. Er så mye piratkopiering til PC at spillselskapene ser de største opptjeningsmulighetene på konsoll. Dessverre. Tror absolutt det er noe i det du sier, hvorfor skulle noen være interesserte i å bruke millioner av kroner på å utvikle et spill til pc som bare ender opp med å bli piratkopiert?
koronag Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Dette er den mest tullete tråden jeg har sett på lenge. Det finnes ikke et eneste bilspill på konsoll som er i nærheten av GTR2, rFactor, GT Legends, Race 07 og LFS.
Snorre Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Dette er den mest tullete tråden jeg har sett på lenge. Det finnes ikke et eneste bilspill på konsoll som er i nærheten av GTR2, rFactor, GT Legends, Race 07 og LFS. Sant så sant! PC er den platformen med kvalitativt og kvantitativt best bilsimulatorer. Det er ingen platform som har flere bilsimulatorer enn pc-platformen. Det er heller ingen platform som har bedre bilsimulatorer enn pc-platformen! Hva er det egentlig jeg vil fram til her? Om du er en hardbarka simulatorentusiast med interesse for biler og racing er det kun pc-en som gjelder. Her får du bunnsolide simulaltorer som LFS (Live for Speed) og GTR (GT Racing). Om man derimot foretrekker halvrealistisk simulator som Forza Motorsports 2, eller enda mindre realistiske bilspill som Gran Turismo 4, eller rene arcadespill som Burnout, Need for Speed etc er konsoll absolutt det beste valget. Tingen er at konsoller er laget for mannen i gata. Disse er som regel ikke interessert i hardbarka bilsimulatorer som lar deg clutche og bruke sekstrinns gir om du har ratt og pedaler som støtter dette selvsagt. De vil gjerne sitte med joypad-en sin med automatgir og kjøreassistent (alt av antiskli og bremse-funksjoner på etc). Så ikke kom her og si at det er PC-platformen som får de dårlige bilspillene. Langt fra sannheten dette.
Jack_Daniels Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Mange gode bilspill til pc, som feks LFS, GTR2, GT Legends, Project Torque, rFactor, BMW M3 Challenge osv osv.. Noe jeg savner til pc er Gran Turismo... Men man får ikke alt man peker på
BudweiserMan Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 (endret) Dette er den mest tullete tråden jeg har sett på lenge. Det finnes ikke et eneste bilspill på konsoll som er i nærheten av GTR2, rFactor, GT Legends, Race 07 og LFS. Sant så sant! PC er den platformen med kvalitativt og kvantitativt best bilsimulatorer. Det er ingen platform som har flere bilsimulatorer enn pc-platformen. Det er heller ingen platform som har bedre bilsimulatorer enn pc-platformen! Hva er det egentlig jeg vil fram til her? Om du er en hardbarka simulatorentusiast med interesse for biler og racing er det kun pc-en som gjelder. Her får du bunnsolide simulaltorer som LFS (Live for Speed) og GTR (GT Racing). Om man derimot foretrekker halvrealistisk simulator som Forza Motorsports 2, eller enda mindre realistiske bilspill som Gran Turismo 4, eller rene arcadespill som Burnout, Need for Speed etc er konsoll absolutt det beste valget. Tingen er at konsoller er laget for mannen i gata. Disse er som regel ikke interessert i hardbarka bilsimulatorer som lar deg clutche og bruke sekstrinns gir om du har ratt og pedaler som støtter dette selvsagt. De vil gjerne sitte med joypad-en sin med automatgir og kjøreassistent (alt av antiskli og bremse-funksjoner på etc). Så ikke kom her og si at det er PC-platformen som får de dårlige bilspillene. Langt fra sannheten dette. Er 100% enig med deg der. Er du ute etter virkelige simulator spill, så er det pc som er best. Du har masse med valg når det gjelder bilspill når det kommer til pc. Skjønner egentlig ikke hvorfor du skriver at det kommer så mange dårlige bilspill til pc. Det er faktisk konsollene som har de "dårlige" bilspillene. GT og Forza er ikke no allverdens, utenom å tenke på grafikk seff. Arcade bilspill er egentilig ikke no "virkelig" bilspill. Endret 24. januar 2008 av BudweiserMan
MrQuote-on-Quote Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Flatout 2 Supergøy bilspill til PC. Der du KAN knuse bilen til fillebiter. NFS ligger for hat.
Tordenflesk Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Noe jeg savner til pc er Gran Turismo... Men man får ikke alt man peker på Jeg håper bare PS2-emulatorene blir gode nok til å spille GT3-4 med. GT2 blir kjedelig i lengden.
Stream Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Dette er den mest tullete tråden jeg har sett på lenge. Det finnes ikke et eneste bilspill på konsoll som er i nærheten av GTR2, rFactor, GT Legends, Race 07 og LFS. Helt enig! Det eneste som "mangler" til PC er lisensierte utgaver av F1 og Rally-spill. Disse har vi kun fått på konsoll de siste årene (med varierende kvalitet - stort sett dårlig). F1 får man dog i flere versjoner til rFactor.
eirikand Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 jeg savner et skikkelig drifting spill Med god grafikk til pc...
Xander^ Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Hadde piratkopiering vært et så stort problem for spillindustrien som enkelte nevner så hadde det da vitterlig ikke blitt lagt spill til PC.. Tror ikke bilspill er mer utstatt enn andre sjangere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå