Gå til innhold

Min brukerinspirerte casemod - kommentartråd


Anbefalte innlegg

Noe som (i mine øyne) kunne vært stilig å ta med hadde vært budsjett, slik at andre som blir inspirert kan sånn noenlunde få et beløp å forholde seg til.

Seg for meg at det er mange der ute som tror at det er en billig penge å holde på med casemodding (noe det sikkert for så vidt også kan være, med tanke på hva du velger å gjøre), så kanskje det hadde vært stilig å "realisere" ting litt for folk? :)

 

Helt enig i den! Veldig praktisk om man kan få et visst budsjett. I allefall sånn tilslutt hvis det er noen oversikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for tilbakemeldinger folkens! :thumbup:

 

 

ser veldig fint ut ,, grattis med iphone ,, genial mobil , har den selv ,, velkommen i klubben

Takker, iPhonen min er dessverre knust nå. Konklusjonen for andre er: IKKE la faren din flytte en dyrebar mobil fra et sted til et annet, da knuser glasset i skjermen... :( Og det er ikke noe pent syn: bilde

 

Hvor blir det av moddinga?

Har vært på sykehuset i to dager og opperert :p, kommer nok noe iløpet av mordendagen/helga ;)

 

Må få tak i noen nye slangeklemmer til CPU blokk, da det lekker samme hva jeg gjør. Uten slanger på så er det potte tett, med med en pumpe som skyver 3,5 bar så flyr slangene av som heliumsbalonger flyr til værs :p

Lenke til kommentar
sukk, du må være forsiktig, men lever iphonen til dr. ipod i oslo, så kan han fikse den.

Takk for tips, skal undersøke litt ;)

 

Noo

 

Hvordan klarte du å knuse iPhonen?

Hvordan gikk det med HWen?

 

Ellers ser det bra ut. Når har du tenkt å male/gravere?

Faren min skulle flytte på den, så mista han den med ene hjørnet først i bakken. Og nå ser den helt jævlig ut :blink:

Hwen lever enda tror jeg, håper hvertfall det :ermm:

 

Holder på og ringe rundt nå for og høre om priser o.l.

 

Stakkatd Iphone =\

du kan ikke bare ta på noe kliss der du glir slagen inn på CPU blokken da?

Hmm, skal prøve med litt hjemmemekk ja :)

 

Ser ut som et spennende prosjekt dette ja, gleder meg til å se videre updates og en ferdig mod. :-) Lykke til videre!

 

.. også bør du kanskje lage linken til kommentartråden litt større og gjerne plassere den omtrent øverst, så folk forstår hvor kommentarene skal :-)

Ok, will do *sette seg ned og endre samtlige poster*

Lenke til kommentar

Måtte bare slengen inn en kommentar anngående iPhonen jeg.

 

Sånne ting er ikke laget for å holde, så er veldig lett å miste dem. Har forresten mista min Nokia i bakken/asfalten/alt mulig rart mange ganger, men den har nå klart seg hver gang da. Poenget mitt er at iPhone er design, og litt skjøre deler her og der. Og det er veldig lett å miste mobiler i bakken. :)

 

Må si at jeg gleder meg til du får begynt å skjært ut mønster/vindu. Blir utrolig bra. :)

Lenke til kommentar

Stå på wheelmann, dette blir bra :thumbup:

 

Har stor sans for både kabinett, radiatorer og denslags. Elegant!

 

Men jeg savner overvåkning og kontroll. Hva med aquaero, et par inline tempsensorer, aquatube og flowmeter? For såpass dyr hardware ville det også vært kjekt med powerconnect, selv om dette vil kape litt visuell støy

 

Stå på, jeg skal følge med :cool:

Lenke til kommentar
Stå på wheelmann, dette blir bra :thumbup:

 

Har stor sans for både kabinett, radiatorer og denslags. Elegant!

 

Men jeg savner overvåkning og kontroll. Hva med aquaero, et par inline tempsensorer, aquatube og flowmeter? For såpass dyr hardware ville det også vært kjekt med powerconnect, selv om dette vil kape litt visuell støy

 

Stå på, jeg skal følge med :cool:

Kabinettet rocks, kjølinga er også genial :xmas:

 

Overvåkning ja. Er dyrt det, vurderer og selge MCP 655en (noen som vil ha, send en PM) og kjøpe en AC "aquastream XT" Ultra pumpe :)

Hva er powerconnect, og hva gjør den? :)

 

Good :thumbup:

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...