Gå til innhold

Min brukerinspirerte casemod - kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pent, pent, men kan ikke dy meg til litt off-topic:

Hvor kjøpte du telefonen? :innocent:

Takker ;)

Bestefar i USA tok den med til landet for meg, til prisen av 2 tusen norske :fun:

 

Liten update for spente sjeler:

Det har nå kommet inn litt penger på min konto, og gjett hva det skal gå til? :) Videre planer blir som sagt tidligere og skaffe et sidevindu. Har muligens fått tak i noen som driver med vann/laser kutting, og skal høre om de har mulighet til og kutte litt for meg iløpet av uken ;)

Annet en det, så har jeg kommet opp med den sinnsyke idéen og vannkjøle CPU og GPU, ikke bare med vanlig vann, men med peltier på begge kjerner. Sounds good, ehh? :fun:

 

Väd tycks om framtidige planer?

 

EDIT: Er noen imot at det står Diskusjon.no i sidedøren på kabinettet, med litt liten skrift, skjært ut med litt plexi bak?

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Synes ikke løsningen med radiatoren var helt optimal men.

 

Du hadde nok fått omtrent like god kjøling om du hadde hatt bare 2 vifter mellom der og heller satt radiatorene helt inntil viftene. Da ville du fått betraktlig mindre støy som jeg regner med at er en av grunnene for valget av vannkjøling.

Lenke til kommentar

Dette blir bra. Godt valg av kabinett. Vurderte det engang i tiden med tanke på vannkjølingskabinett. Gleder meg veldig til å følge denne prosjektet. Loggen er lagt til som favoritter :D

 

Lykke til videre! Skulle kjøpt meg likt kabinett og vannkjølingsutstyr og gjort det samme. Dette ser knallbra ut!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Noe som (i mine øyne) kunne vært stilig å ta med hadde vært budsjett, slik at andre som blir inspirert kan sånn noenlunde få et beløp å forholde seg til.

Seg for meg at det er mange der ute som tror at det er en billig penge å holde på med casemodding (noe det sikkert for så vidt også kan være, med tanke på hva du velger å gjøre), så kanskje det hadde vært stilig å "realisere" ting litt for folk? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...