Gå til innhold

Min brukerinspirerte casemod - kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor er det en fester sensoren på feks. cpu'en?

Det følger med flate sensorer, de er vel en millimeter i tykkelse. Så da fester du de hvor du vil, om du vil bruke termisk tape, termisk lim, eller bare trykket fra f.eks CPU-kjøleren er ditt valg.

 

Går an å borre også. Sett det har blitt gjort på IHS'er på AMD.

 

1 mm vil vel kanskje gi høyere temps på den delen av CPUen som har sensoren og ledningen, høres ikke optimalt ut for meg.

Lenke til kommentar
Det ville selvfølgelig vere det optimale, men slikt har ikke jeg tilgang til :/ Har heller ikke kontakter.

Tenker på å gjøre det selv, den med temp-sensorer. Frese ut en plexi-plate som dekker akkurat skjermen, og sette den gjennom et standard bay-cover.

Det kunne vært kewlt, skal se om jeg får opp et bilde etterhvert for å illustrere.

Lenke til kommentar

03094342788l.jpg

Her ser dere kontrolleren ii et TJ07

 

EDIT: Kanskje jeg skal gå for den nederste? er i flere farger.

 

EDIT2: Eller den her:

http://www.sidewindercomputers.com/lah5miswba.html

 

"Lamp Electronics has been busy creating a line of new fan controllers and high-power capable rheobus panels. The Hummer is one of these items, capable of handling 100 watts per switch."

:wow:

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Trinnløs regulator er vel mest ønsket? Hvem trenger vel 100W per kanal uansett? Vurderte lenge den nederste jeg også, og syntest den "glir bedre inn" enn den øverste. Men dersom du har planer om å sette den gjennom et baycover ville jeg valgt den øverset.

Endret av dePt
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...