Gå til innhold

Bilspill for oss som liker å style og tune?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen bra bilspill til PC der man kan style, tune og kose seg? Hadde litt forhåpninger da jeg prøvde Pro Street, men ble fort skuffet :hrm:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Street legal: redline.

Skrevet

Klar over at du spør i PC-kategorien, men må nesten nevne det likevel: Hvis du har Xbox 360 er det ingenting som matcher Forza 2. Det er solid på alle områder.

Skrevet

Spr0cket: Neinei, japsebil som er tingen vett :wee:

Kvakko: Har spilt begge. Digger de spillene :!:

Er i bunn og grunn ganske lei det meste av NFS-spillene. Vil helst ha noe litt mer realistisk, ikke fullt på arcade-ish. Vet ikke hvordan hverken Midnight Club, Flatout, Juiced eller Crashday er på realisme?

Skrevet

Street Legal Racing: Redline :)

Kanskje ikke så bra kjørefysikk, men fortsatt ett knallmoro spill, kan jo demontere ALT, motor, deler, you name it :D

Tror nesten jeg må plukke det frem fra spillsamlinga og installere igjen!

Skrevet

Street Legal-spillene er knall, ja. Synd de er så lite finslipt bare. Retter seg vel dessverre mot et litt for smalt marked til at vi vil få se samme grad av frihet fra større utviklere.

Skrevet

Hadde litt problemer med Street Legal såvidt jeg husker, var litt ustabilt osv. men skal se om jeg ikke finner det fram igjen :p

-sparks-: Ooooh! Fett! *lage account* :wow: Har Street Race app på fjesboka, totalt hekta på det, men er jo bugget som f***.

Skrevet
Project torque er verd en titt, det er en gratis MMORG racing spill, og er faktisk overaskende bra. Du kjører mot andre for å tjene xp til tuning-deler og nye biler, tar lisenser Gran turismo style osv. Anbefaler ALLE å prøve dette :thumbup:

http://project-torque.aeriagames.com/

Likte dette spillet veldig godt... Er det noe måte å få oppgradert bilen/ få tak i AP poeng utenom å kjøpe de?

Skrevet
Likte dette spillet veldig godt... Er det noe måte å få oppgradert bilen/ få tak i AP poeng utenom å kjøpe de?

Du trenger ikke ap poeng, du kan tune osv med rp poengene du tjener :)

Det kan være lurt å følge med på forumet for å delta i kvalifiserings runder, tjente selv 20 000 rp ved å komme på fjerdeplass i en slik runde :p (kom ikke videre til finalen da, men pytt pytt)

Skrevet
Hvordan er realismen i Project Torque? Tenker da mest på kjøreegenskapene.

Ikke like hardcore som i LFS men storkoser meg uansett. Det funker veldig bra med keyboard i alle fall. God kontroll på RWD-bilene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...