Gå til innhold

Quart 08 - 15 band klare! 2. -5. juli 08

valbis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Er spent på om Quartfestivalen klarer å overgå The Who fra i fjor. Utvilsomt en av de beste konsertene jeg har vært på.

Skrevet

Får da i hvert fall håpe de slår selve Quartfestivalen som var i fjor. ;)

Mange interessante band, ikke så aller verst. Cradle of Filth er det jo også litt størrelse på. Men foreløpig eier Hovefestivalen (som ofte blir sammenlignet ja) Quart på bookingfronten mener nå jeg.

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Bortsett fra In Flames (som jeg forøvrig har sett før) og Dimmu Borgir, så har hverken Hove eller Quart noe særlig interessant ennå for min del.

Skrevet
Bortsett fra In Flames (som jeg forøvrig har sett før) og Dimmu Borgir, så har hverken Hove eller Quart noe særlig interessant ennå for min del.

sjekk ut Animal Alpha, som kommer til å blåse hode av deg live, og Converge, som kommer til å irriterer deg helt til du digger de, prøv No Heros skiva til sistnevnte f.eks!

• 2 uker senere...
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet (endret)

Nytt slipp i dag kl. 12 :)

Edit:

To nye artister bekreftet:

Spank Rock (US)

Keep Of Kalessin (NO)

Endret av Slettet-IBL5Pam9QB
  • 1 måned senere...
Skrevet

Trentemøller (DK)

Röyksopp (NO)

Lykke Li (SE)

Justice (FR)

Digitalism (DE)

Dette kommer garantert til å bli bra!

:D

• 1 måned senere...
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Dillinger Escape Plan og Nile til Quart. :)

Skrevet

Quart har mye rart jeg aldri har hørt om, men har planer om å se Kent, Interpol, Dillinger Escape Plan, Røyksopp og Dizzee Rascal siden det ble nevnt i Rocky :p

Har folket noen anbefalinger og komme med utenom Nile? :)

Skrevet

Du bør kanskje sjekke ut The Enemy! Kings of Leon må du ta med deg.

.. er egentlig ikke så imponert over Quart sine bookinger. Hovefestivalen stiller langt sterkere for min del. :)

Skrevet

Quart ser bra ut i år. Hadde det ikke vært for at jeg drar til Roskilde, hadde jeg nok dukket opp. Digitalism, Justice, Trentemøller og Røyksopp er verd turen. :D

Skrevet

Justice var kult, og etter og ha hørt på Asobi Seksu skal jeg høre på de også. Veldig chill musikk, og det er ikke ofte man hører en vokalist som synger på både engelsk og japansk.

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Quart avlyst

Det bekrefter ordføreren i Kristiansand.

Quart-ledelsen har innkalt til ekstraordinær pressekonferanse klokken 19.30.

Ordfører i Kristiansand Per Sigurd Sørensen bekrefter til Nettavisen at årets festival er avlyst.

Endret av Henrik C

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...