Porty Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 (endret) Jeg leste en artikkel på Hardware at MacBook Air er lansert. Så lurte jeg litt på hva det vil si å ha en 64 GB SSD-disk som det står at det er mulig å få i spesifikasjonene til Macen. Noen som kan fortelle hva som er forksjellen på en vanlig harddisk og denne? Spesifikasjoner - Intel Core 2 Duo 1,6 GHz som standard. Mulighet for 1,8 GHz - 80 GB 1,8" harddisk. Mulighet for 64 GB SSD-disk. - LED-baklyst 13,3" skjerm - Fullt tastatur med bakbelysning - Innebygget iSight - Større touchpad med "Multi Touch Gestures" kjent fra iPhone. - Airport 802.11n - Bluetooth 2.1 + EDR - Opp til 5 timers batteritid med normal bruk, inkludert Wi-Fi. Endret 20. januar 2008 av Porty
kallstrom Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jeg leste en artikkel på Hardware at MacBook Air er lansert. Så lurte jeg litt på hva det vil si å ha en 64 GB SSD-disk som det står at det er mulig å få i spesifikasjonene til Macen. Noen som kan fortelle hva som er forksjellen på en vanlig harddisk og denne? Spesifikasjoner - Intel Core 2 Duo 1,6 GHz som standard. Mulighet for 1,8 GHz - 80 GB 1,8" harddisk. Mulighet for 64 GB SSD-disk. - LED-baklyst 13,3" skjerm - Fullt tastatur med bakbelysning - Innebygget iSight - Større touchpad med "Multi Touch Gestures" kjent fra iPhone. - Airport 802.11n - Bluetooth 2.1 + EDR - Opp til 5 timers batteritid med normal bruk, inkludert Wi-Fi. En SSD disk er som en liten flash minne brikke. Disse som sitter i ipod nano f eks.< Bare at her har du 64gb
Porty Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 En SSD disk er som en liten flash minne brikke. Disse som sitter i ipod nano f eks.<Bare at her har du 64gb Er det bare størrelsen det går på? eller er det hurtigere elle noe?
Shruggie Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Ja, hurtigere og du får bedre batteritid. Men fremdeles ikke verdt 9 tusen eller hva de skal ha for den disken :|
Porty Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 Men fremdeles ikke verdt 9 tusen eller hva de skal ha for den disken :| Var det jeg og tenkte på..Burde jo egentlig være noe eksempsjonelt bra med den siden til plusser på ganske mange tusen for den disken følger kanskje med en date med Steve Jobs? Eller det koster vel et par kroner extra..
Shruggie Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Etter det jeg hører vil du ikke på noen date med Steve. Han er visst en real drittsekk.
Porty Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Skrevet 21. januar 2008 Etter det jeg hører vil du ikke på noen date med Steve. Han er visst en real drittsekk. Da ser jeg ingen vits for å gå for den hardisken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå