Gå til innhold

LØST : Bytte spill PS3


bytes

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har en uåpnet (pakket i plastikk) versjon av Resistance Fall of Man liggende som jeg gjerne bytter mot Ratchet & Clank uncharted.

 

Andre spill kan også være av interesse. Ta kontakt på PM..

 

__Bytes

 

Var i grunn ganske så enkelt. En liten tur til elkjøp, 100 kr i mellom og Ratchet er nå i hus :)

 

_bytes

Endret av bytes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du har Ebgames der du bor så tar de inn spill:) du får riktignok ikke byttet spill mot spill, men du får en verdi for det så kan du eventuelt byttet det med et mellomlegg med nytt spill, eller cash:) Eller du kan selvfølgelig levere inn flere spill og få mer kreditt som du kan bytte inn i andre spill. Dette gjelder ps2 og xbox spill også. Sånn fungerer det hvertfall her i Bergen:)

Lenke til kommentar
Sikkert ikke mange som har lyst å bytte et spill som ikke koster 600kr for et spill som koster 600kr =S men det fins mange online forum om bytting av spill osv.. google er en fin ting å bruke vet du

Selvfølgelig:) Jeg kjøpte cod4 på ps3 for 399 på tilbud når det kom, så i går byttet jeg det inn mot Orange Box på EBgames. Det var en fair deal:) Men selvfølgelig, man kan ikke alltid forvente det. Man må vel regne med litt tap. Enkelte spill har jo lav verdi, som feks Resistance og Motorstorm som de fleste fikk med sin ps3.

 

Sikkert ikke mange som har lyst å bytte et spill som ikke koster 600kr for et spill som koster 600kr =S men det fins mange online forum om bytting av spill osv.. google er en fin ting å bruke vet du

Selvfølgelig:) Jeg kjøpte cod4 på ps3 for 399 på tilbud når det kom, så i går byttet jeg det inn mot Orange Box på EBgames. Det var en fair deal:) Men selvfølgelig, man kan ikke alltid forvente det. Man må vel regne med litt tap. Enkelte spill har jo lav verdi, som feks Resistance og Motorstorm som de fleste fikk med sin ps3.

Edit: Orange Box til pc riktignok:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...