Gå til innhold

Skuffet over Fifa Street 3, noen flere?


sir-alex

Anbefalte innlegg

Er det noen flere som ble skuffet over Fifa Street 3 ? Lastet ned demoen på ps3 nå, og prøvde det. Det er greit at de vil prøve noe nytt osv, men jeg vil ikke få følelsen av at jeg spiller et disneyspill! Er jo tross alt fotball for F%#!

 

Noen flere som er misfornøyd med det? Jeg skal hvertfall ikke ha det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte at "greit, morsomt med noe nytt innen fotballsjangeren også", så selv om jeg ikke er allverdens til fotballfan, lastet jeg ned og prøvde.

Gameplayet var vel "OK", men ingenting mer. Grafikken var kjedelig som fy, men tenkte at jeg skal da søren meg få inn et mål på det andre laget.

Kampen går sin gang, ingen av lagene har noe spesielt overtak, før PLUTSELIG(!!!) får motstander ecstacy pumpet rett inn i ryggraden, spillerne mine har plutselig "svakt-muskel-syndrom".

En sinnssyk motstander får ballen, løper 3 meter på -5 min. og fyrer av ei atombombe av et skudd, som går i ekte Matrix-style inn bak målmannen min.

 

 

 

 

 

1 sek. senere var demoen slettet, harddisken smeltet til spiker, og Call of Duty 4 satt på.

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Spilte demoen selv noen minutt idag, har aldri spillt et så dårlig fotball spill, enern var mye bedre.

 

Det ser også ut som alle spillerene har anorexia. :p

haha, da så du ikke rooney:P spillet var ganske kult når jeg klarte å vende meg til grafikken. hadde jeg spilt lenge ville jeg nok blitt ganske lei. har dog ingen forventninger til dette spillet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Spillet gikk over mine forventninger. Tenkte nei dette blir uspillbart med de nye abstrakte figurene, men der tok jeg feil. Bedre karakteristikker på personene, de som er bøsere enn andre er skikkelig store og svære, og de tynne og lange er nettopp det.

 

Og når man lærte seg ting ble det enda tøffere. F.eks. løfte ballen over hodet for så å ta en backflip mens man dundrer ballen i mål. Det er stil :cool:

 

Eneste jeg lurer på er hvor mange forskjellige triks det egentlig er i fullversjonen?

Lenke til kommentar

Jeg er ikke skuffet, har spilt demoen mange timer med kamerater allerede, både 2,3 og 4 player!! Tvert imot, synes dette er et bra spill!!

 

Det som er bra er at det er mye mindre hardcore fotballspill enn vanlig fifa, slik at de som egentlig ikke liker/kan fotballspill lettere kan like det. Det er mer showoff, mer action, mer triksing og mer rett på sak.. og karikaturfigurene er jo morsomme!!

 

KARAKTER; 8/10!!

Lenke til kommentar

Jeg synes det er et bra spill med høyt underholdningsnivå for nye spillere. Det er et mye bedre partyspill enn hva PES og Fifa klarer å prestere. Jeg liker forsåvidt ikke ordinær fotball, så det kan vel være litt av grunnen :grin: . Har bare testa demoen though, skal kjøpe fullversjonen i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...