Gå til innhold

Bevis på at homofile kan omvendes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan jo prøve å se om du selv kunne blitt helbredet fra din straighte legning og blitt omvendt til å bli homofil eller pedofil. Er det et valg du kan ta uten videre, eller ville du blitt kvalm av tanken uansett hvor mye noen prøvde å gjøre deg homofil? Legning er noe man født med, ikke et valg man tar. Eller har du snakket med en teolog (som etter hva jeg får høre av dine erfaringer med dem, er de største løgnerne du kan finne) som hevder at legning er et valg?

Endret av teflonpanne
Lenke til kommentar
Du kan jo prøve å se om du selv kunne blitt helbredet fra din straighte legning og blitt omvendt til å bli homofil eller pedofil. Er det et valg du kan ta uten videre, eller ville du blitt kvalm av tanken uansett hvor mye noen prøvde å gjøre deg homofil? Legning er noe man født med, ikke et valg man tar. Eller har du snakket med en teolog (som etter hva jeg får høre av dine erfaringer med dem, er de største løgnerne du kan finne) som hevder at legning er et valg?

Haha, godt sagt.

Lenke til kommentar

Hun vil nok gjerne være heterofil pga av hun er i et veldig konservativt kristent miljø hvor homofili er synd og blir sett skakt på. Hun tror sikkert at hun svikter Gud ved å være homofil. Så når en predikant forteller at hun er "helbredet" tror hun at hun er det fordi hun ønsker å tro på det rett og slett. Så hun har ikke blitt hetero igjen, hun har bare blitt jagd tilbake i skapet.

 

Apropos skaphomse, her har du en profosjonell "homse-omvender" som kanskje burde komme ut av skapet selv:

 

Diagnosis: Mystery Pt. 1

Diagnosis: Mystery pt. 2

 

:D

Lenke til kommentar

Hmmm, dette så uforskammende pinsevennlig ut :ermm:

 

Slik jeg forsto det besto livet hennes av "dop" og lesbisk sexualitet.

Dette ga hun opp.

Vi kan også se det på en annen måte: "Hun ga opp livet sitt"

 

Videre ser man at hun virker svært psykisk ustabil, noe som kan tyde på bad trip (ruset på religion), og/eller abstinens (brå avvikling av et eller flere stoffer)

Dersom hun ble "helbreder", burde ikke disse symtomene også være borte?

Hun klarer knapt nok å stå :D

 

Det er et gammelt ordtak som sier: Jeg er alkoholiker, men drikker ikke lenger.

 

Men helt klart!

Det er forsåvidt rimelig enkelt å manipulere folk til å handle mot sin egen frie vilje.

Det er bare å få de religiøse nok til å tro at de ikke har fri vilje.

Men man skal ikke se bort i fra at det har blitt benyttet ufine virkemidler slik som press fra familie og "pinse"venner.

 

Hun har trolig imidlertid forlatt sin praksis av sin legning, men ser ingen grunn til å påstå at hun har endret legning...

Den stakkars dama vil trolig sikle etter å gnage hybelkaniner og røyke pot resten av livet :no:

Endret av S2R2SK1
Lenke til kommentar
Du kan jo prøve å se om du selv kunne blitt helbredet fra din straighte legning og blitt omvendt til å bli homofil eller pedofil. Er det et valg du kan ta uten videre, eller ville du blitt kvalm av tanken uansett hvor mye noen prøvde å gjøre deg homofil? Legning er noe man født med, ikke et valg man tar. Eller har du snakket med en teolog (som etter hva jeg får høre av dine erfaringer med dem, er de største løgnerne du kan finne) som hevder at legning er et valg?

 

Merkelig hvordan dette med at homofili er medfødt nesten har blitt et politisk dogma. Det er mye vi ikke vet om homofili, og det er trolig flere faktorer som spiller inn og kan variere fra menneske til menneske. At enkelte derfor kanskje kan skifte legning ser jeg derfor ikke på som umulig.

 

Men uasett går dette begge veier og beviser ingenting. Og hva godt gjør det å omvende homofile?

Endret av Mester_B
Lenke til kommentar
Men hva har årsak å si uansett? Homofili skader ikke noen.

Homofile vil vel ofte prøve å bli hetero. Er sikkert ikke så lett å leve som en homofil i det åpne.

 

Det du sier er så feil at jeg regner med at du bare har hentet det ut fra løse luften.

 

Homofile vil vel ofte prøve å bli hetero!? Hvor har du fått denne oppfatningen fra?

For det første stemmer det ikke at homofile ofte ønsker å "bli hetero", dessuten er det ikke mulig å "bli hetero".

 

Og at det ikke "er så lett" å leve som homofil i det åpne...

Det hørtes jo fryktelig deprimerende og trist ut... :cry:

Heldigvis kan jeg forsikre deg om at de færreste homofile kjenner seg igjen i dette.

 

Det er bare unntaksvis at folk blir så skrudde i huet av selvhat, og så dopa på frelse at de oppfører seg som dama på videoklippet...

 

De fleste lever et helt normalt liv i harmoni med omgivelsene sine, og med seg selv.

Heldigvis!

:thumbup:

Lenke til kommentar
Heldigvis kan jeg forsikre deg om at de færreste homofile kjenner seg igjen i dette.

 

Det er bare unntaksvis at folk blir så skrudde i huet av selvhat, og så dopa på frelse at de oppfører seg som dama på videoklippet...

 

De fleste lever et helt normalt liv i harmoni med omgivelsene sine, og med seg selv.

Heldigvis!

:thumbup:

 

Stemmer nok ikke. De fleste homofile har store problemer som følge av nettopp det. Homofile som blir født i Norge er griseheldige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...