camillamikkelsen Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Når jeg putter i en DVD, starter den opp av seg selv i WMC, det i seg selv er litt plagsomt, så jeg lurer påhvordan jeg får stoppa galskapen fra å starte i d hele? Samtidig er musemarkøren "borte! i Media Center, dvs den er der, men syns ikke..? Forbaska irriterende å måtte lete med lys å lykter for å treffe uansett knapp! Hva er det egentlig jeg har trykka på, og hvordan får jeg markøren tilbake? Håper noen veit, er litt oppgitt
diosyris Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Når jeg putter i en DVD, starter den opp av seg selv i WMC, det i seg selv er litt plagsomt, så jeg lurer påhvordan jeg får stoppa galskapen fra å starte i d hele? Samtidig er musemarkøren "borte! i Media Center, dvs den er der, men syns ikke..? Forbaska irriterende å måtte lete med lys å lykter for å treffe uansett knapp! Hva er det egentlig jeg har trykka på, og hvordan får jeg markøren tilbake? Håper noen veit, er litt oppgitt Min datamaskin-Høyreklkk på dvd/cd rom partisjonen din -Autokjør-ikke gjør noe--
camillamikkelsen Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 Når jeg putter i en DVD, starter den opp av seg selv i WMC, det i seg selv er litt plagsomt, så jeg lurer påhvordan jeg får stoppa galskapen fra å starte i d hele? Samtidig er musemarkøren "borte! i Media Center, dvs den er der, men syns ikke..? Forbaska irriterende å måtte lete med lys å lykter for å treffe uansett knapp! Hva er det egentlig jeg har trykka på, og hvordan får jeg markøren tilbake? Håper noen veit, er litt oppgitt Min datamaskin-Høyreklkk på dvd/cd rom partisjonen din -Autokjør-ikke gjør noe-- Det løste det ene problemet=) Hva med markøren som er "borte"? Noen som veit?
Magic Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Når jeg putter i en DVD, starter den opp av seg selv i WMC, det i seg selv er litt plagsomt, så jeg lurer påhvordan jeg får stoppa galskapen fra å starte i d hele? Samtidig er musemarkøren "borte! i Media Center, dvs den er der, men syns ikke..? Forbaska irriterende å måtte lete med lys å lykter for å treffe uansett knapp! Hva er det egentlig jeg har trykka på, og hvordan får jeg markøren tilbake? Håper noen veit, er litt oppgitt Min datamaskin-Høyreklkk på dvd/cd rom partisjonen din -Autokjør-ikke gjør noe-- Det løste det ene problemet=) Hva med markøren som er "borte"? Noen som veit? Høres ut som et driver-relatert problem. Prøv å oppdatere driverne for skjermkortet og datamusa di.
camillamikkelsen Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Skrevet 21. januar 2008 Tviler på at problemet er driver-relatert, for vi har to brukerkontoer på maskina, og WMC på den andre brukerkontoen har markøren der den skal være, nemlig synlig..? Men alt av drivere er likevel oppdater, er vel ikke så dumt å ha det unnagjort likevel=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå