Espein Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Nå kan du skaffe deg Xbox Arcade på Elkjøp for 1695,-! Dette var jo et supert tilbud! Se mere her! Hva synest dere om tilbudet?
robiwan Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Det var absoulutt et bra tilbud, nesten 1000,- mindre en jeg betalte for et par mnd'er siden
karnov Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 hvis 360 ikke selger til den prisen vil den aldri selge her. det er så godt som den samme prisen som ps2. alle arcade maskiner har jo også hdmi og det nyeste falcon chipsettet også.
Mr. Needlemouse Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Supert tilbud! Nå fikk jeg lyst til å erstatte den gamle 360'en min. Noen som har prøvd både 360 Premium og 360 Arcade? Jeg vil gjerne vite hvordan støynivået er i forhold til Premium versjonen.
Gorthaur Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Supert tilbud! Nå fikk jeg lyst til å erstatte den gamle 360'en min. Noen som har prøvd både 360 Premium og 360 Arcade? Jeg vil gjerne vite hvordan støynivået er i forhold til Premium versjonen. Er det samme på Arcade og Premium (Pro), men støynivå avhenger mer av hvilket drev man har. Samtidig en fordel om man får kjøpt en med 65nm chipset siden denne genererer mindre varme og dermed skal gjøre konsollen mer stabil.
Walts Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 fristene og kjøpe en og selge premiumen jeg har =P kjipt og ikke kunne bruke hdmi på min
Shruggie Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Ja, tenker det samme her. Jeg tenker tilogmed at det kunne vært en mulighet å chippe min eksisterende xbox og kjøpe en Arcade til onlinespilling... Man trenger vel ikke HD så mye hvis man skal spille online, vel?
Gorthaur Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Ja, tenker det samme her. Jeg tenker tilogmed at det kunne vært en mulighet å chippe min eksisterende xbox og kjøpe en Arcade til onlinespilling... Man trenger vel ikke HD så mye hvis man skal spille online, vel? Et minnekort som inneholder gamertag + evt savegames bør holde.
karnov Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Ja, tenker det samme her. Jeg tenker tilogmed at det kunne vært en mulighet å chippe min eksisterende xbox og kjøpe en Arcade til onlinespilling... Man trenger vel ikke HD så mye hvis man skal spille online, vel? Et minnekort som inneholder gamertag + evt savegames bør holde. minnekort følger jo med og det er på 256mb så det holder i massesvis. kan gjøre alt utenom å laste ned spill demoer. får vel til og med plass til et par xbla spill på det.
Rikky Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Stemmer det at det ikke er optisk utgang på denne?
karnov Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Stemmer det at det ikke er optisk utgang på denne? det kommer vel an på hva slags kabler man bruker? er ingen hardware forskjell mellom noen av maskinene lenger. alle har hdmi osv.
Rikky Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Ok, så da er det en breakoutkabel med optisk kabel, slik som på den gamle Xboxen? Følger det med? Det var ikke helt enkelt å finne info om dette. Jeg kommer for øvrig til å bruke HDMI til bilde, men har ikke anledning til å ta lyden ut der.
Obi von Knobi Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Men den svarte versjonen hadde jo et eller annet med HDMI som de andre ikke hadde. Har denne det?
karnov Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Ok, så da er det en breakoutkabel med optisk kabel, slik som på den gamle Xboxen? Følger det med? Det var ikke helt enkelt å finne info om dette. Jeg kommer for øvrig til å bruke HDMI til bilde, men har ikke anledning til å ta lyden ut der. du trenger vel en slik kabel da. http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360hdmiavcable/ Men den svarte versjonen hadde jo et eller annet med HDMI som de andre ikke hadde. Har denne det? alle har hdmi nå, ingen forskjeller.
Walts Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Arcade versjonen, er den mer stille en premium versjonen kjøpt for ca 1 1/2 år siden? Er egentlig kun bråket fra xboxen som ødelegger gleden av xbox 360 for meg, så om denne bråker mindre må jeg nesten slå til
LarsBarstad Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Bestilte en i går fra Lefdal, skal bli deilig å rydde litt opp i kabelrotet. Ashol: Elite er vel den eneste som leveres med HDMI kabel, ingen annen forskjell når det gjelder HDMI.
Saftis Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Hm, vurderer å kjøpe dette ene og alene for å spille sensible soccer online. Må man betale noen månedsavgift for å spille online med xbox? Sidene deres er rotete, vanskelig å finne konkret info.
Arlendius Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Hm, vurderer å kjøpe dette ene og alene for å spille sensible soccer online. Må man betale noen månedsavgift for å spille online med xbox? Sidene deres er rotete, vanskelig å finne konkret info. To klikk fra forsiden: http://www.xbox.com/en-US/live/memberships101.htm Godt man gidder lete.. Kort og godt: Silver medlemskap er gratis, da kan man laste ned demoer, trailere, oppgraderinger osv. Gold medlemskap koster ca 50 kr mnd og da kan man i tillegg spille online. Arlendius
Mala Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Lurer på om eg skal slå til på dette, boksen eg har no ser ut til å slite med lesefeil på enkelte spill, i den grad at dama mi klager hehe 1700,- er jo latterlig billig uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå