Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset Robert!

Dessverre blir ferieplanene lagt noe i seneste laget i år, mye fram og tilbake med hospitering på sykehuset.

Jeg fant ikke tilbudet på Swiss sine hjemmesider... (?)

Bruker du en søkemotor, eller hvordan er du så flink til å finne slike tilbud forskjellige flyselskaper tilbyr?

Skrevet

Var i både Phnom Penh og Vientiane for et par uker siden - dessverre under buddistisk nyttår, så alle ikke-turistplasser var stengt. Likte dog begge byene veldig godt. Mange sterke inntrykk fra Pol Pots tid i Phnom Penh...

• 3 uker senere...
Skrevet

Kanskje litt feil tråd, men noen som har peiling på mulig reiserute for å finne billig flight til Rio eller Sao Paulo? Avreise midt i Juni og tilbake midt i Juli.

Har funnet Frankfurt - Rio, Munchen - Rio og Frankfurt - Sao Paulo til rundt 4500kr men blir fort oppe i 7000,- medberegnet tur retur Trondheim - Frankfurt/Munchen evt 6000kr for Oslo - FRankfurt/Munchen. Blir veldig glad for andre forslag til gode porter som kan være billig å reise fra!

Skrevet

http://www.lufthansa...&specialid=5318

Rio de Janeiro 3892,- :wow:

Amman 2695,-

Las Vegas 3895,-

Og flere godbiter. Her må de som har tenkt seg til Rio engang slå til raskt.

Salgsperiode: til 2.januar, men dette kan gå fort

Utreiseperiode: 9. jan - 16. juni

Det lønner seg som sagt å bestille slikt i tide. Jeg var i Rio for et par uker siden...
Skrevet

Bestilte jo med det tilbudet jeg også når jeg var der i Februar, men skal en tur til nå og er ikke alltid det lar seg gjøre å planlegge så lenge på forhånd. Og hadde uansett ikke funket, siden kan tidligst dra 18. Juni.

Skrevet

Synes denne tråden har blitt roligere siste halvåret... er det kanskje flest tilbud om høsten? For øvrig, hva er sjansene for billige billetter til Sør-Afrika til vinteren? Har sett det rundt 4.000 (?) tidligere. Er det regelmessige kampanjer dit? Håper det dukker opp noe slikt igjen, da jeg har ei fristende rundreise klar.

Skrevet

De store flyselskapene som flyr interkontinentalt taper alle nå store penger så de har muligens begrenset de mest ekstreme tilbudene litt. Det har uansett blitt postet mange tilbud her det siste halvåret, selv er jeg i alle fall fullbooket frem til jul med billige turer.

Skrevet
Noen som har sett noen gode tilbud til påskeferie-tider? :)
Flere har kommet med langdistansetilbud for tidsrommet ut mars 2013, men det var ingen av dem jeg syntes var bra nok til å bli postet her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...