Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

http://www.wideroe.no/

New York direkte med Continental fra 2531,- (2501,- + 30 kr bestillingsgebyr)

Andre destinasjoner med Continental er også billige.

Tilbudsperiode: ? har ikke sett noen annonsering og ikke tilgjengelig fra siten til continental.

Utreiseperiode: fant reiser i perioden jan-mai

Edit: Har funnet flere i Karibien som Nassau, Grand Cayman og Santo Domingo til ned mot 4500,-

Endret av robertaas
  • Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

http://www.finnair.com/finnaircom/wps/portal/finnair/currentissues/currentissuesix/no_NO

Australia jan-mai:

Adelade 7530,-

Brisbane 7600,-

Melbourne 7470,-

Perth 7470,-

Sydney 7580,-

Beijing 3090,- (feb-mars)

Delhi 3370,- (mars-juli)

Hong Kong 3590,- (feb-mars)

Shanghai 3570,- (feb-mars)

+ mere og tilbud fra Trondheim

Salgsperiode: til 26. jan

Endret av robertaas
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ser Lufthansa har billetter til Beijing for 3895, salgsperioden går ut den 10/1 og utreiseperiode fra 15/1 t.o.m. 30/6. Er det mulig at det kommer noen liknende tilbud fra andre flyselskaper? Jeg og noen kompiser har sett på å ta en tur dit til sommeren (endelig reisemål blir Busan)... Problemet er at da ble det veldig kort tid på å bestemme seg.

Skrevet (endret)

ikke uvanlig lav pris det nei, finnair hadde også til 3795 da jeg bestilte til Hong Kong (til samme pris).

lol, jeg leste jo ikke posten over hvor det var billigere. sorry

Endret av bufodill
Skrevet (endret)

Tror det blir bestilling til beijing, noen som vet hvordan det er med innenlandsreiser i kina? Regner egentlig med det er billig, her er det snakk om f.eks. Beijing-shanghai tur retur.

EDIT: Bestilte tur til Beijing i Juni. Tusen takk til robertaas for posting av tilbud, har allerede kjøpt to reiser i år, så keep up the good work! thumbup.gif

Endret av -Sindre
Skrevet (endret)

Beijing-Shanghai bør du vurdere med tog, de har raske tog der.

Husk ellers kostnad og tid til å få visum for Kina og for visumet må de vite hvilke områder du skal besøke.

http://www.landsider...reise/innreise/

Skal absolutt vurderes!

Hvordan er det med ordning av visum? Må man møte opp på ambassaden i Oslo? Og hvor lenge før må man søke? Må man ha ordnet alt av hotell og flyreiser/tog og sånn først? Husker hvor stress det var å ordne til Russland, så håper det er litt lettere. Sånn som det var i Indonesia og Tyrkia var veldig greit.

Endret av -Sindre
Skrevet

Hvordan er det med ordning av visum? Må man møte opp på ambassaden i Oslo? Og hvor lenge før må man søke? Må man ha ordnet alt av hotell og flyreiser/tog og sånn først? Husker hvor stress det var å ordne til Russland, så håper det er litt lettere. Sånn som det var i Indonesia og Tyrkia var veldig greit.

Du kan sende passet i posten til den kinesiske ambassade. Men vet du hva? Jeg regner med man kan finne det ut via den fantastiske siden www.google.com :)

No offence

Skrevet

Du kan sende passet i posten til den kinesiske ambassade. Men vet du hva? Jeg regner med man kan finne det ut via den fantastiske siden www.google.com :)

No offence

Har googlet og funnet ut det meste, men alltid greit med personlige erfaringer, tips og triks som ofte dukker opp på forum i motsetning til på google.

Skrevet

Du kan sende passet i posten til den kinesiske ambassade.

No offence

Niks, men du kan sende det i posten til div. visafirma, som deretter tar det med til ambassaden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...