Gå til innhold

BK: Andeflokken på Raufoss


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg prøvde det, men fikk liksom enten klare ender eller klare bygninger, og det ble definitivt best når ALT var "klart".. Jeg må nok jobbe litt mer med kamera først før jeg får til det.

 

Men veldig artig motiv, jeg stod der lenge, men er egentlig ikke sånn super glad i sånne kvekkende ting som "ler" av meg :p

Lenke til kommentar
Men veldig artig motiv, jeg stod der lenge, men er egentlig ikke sånn super glad i sånne kvekkende ting som "ler" av meg :p

:D Det hjelper sikkert ikke at det i denne situasjonen er mange mot én..

nei fillern asså, ender er skumle ting... Nesten like ille som svaner! :ph34r:

 

Fint bilde :)

Det jeg likte best var nok at bakgrunden var god og lys og ikke stappmørk.

 

Der kan jeg nok takke stativ og lang lukkertid. Nesten litt rart at endene ikke er mer uklare enn de er, for de gikk jo frem og tilbake og "lo" hele tida :ermm:

Lenke til kommentar
Fint bilde, men jeg synes det ble i overkant lyst i fronten. Støtter også ideen om lavere kamerastandpunkt.

 

Forøvring trodde jeg ikke det var andre fra Raufoss på forumet her. :)

 

 

:ph34r: Fler fra raufoss sier du? *se seg skremt rundt* :ph34r:

 

 

 

 

 

 

 

Her er et forsøk på lavere vinkel.. Jeg tok sikkert 60 bilder, men har slettet de som ble dårlige. Dette er det eneste jeg beholdt fra denne høyden, så tydelig at jeg syns de andre var for dårlige.

 

Dette er jo egentlig både for nærme endene, altfor uskarp bakgrunn osv. Men jeg klarte altså ikke å få både ender og bygninger klare på den høyden der...

 

DSC_0194.jpg

 

 

og lyst i forgrunn ja... det var da f*** så kravstore dere er! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...