Gå til innhold

Help til ny laptop.

nerval

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok nettopp livet av tastaturet på gamle laptopen med litt vann, så er nå på utkikk etter en ny laptop. Er selvfølgelig en fattig student, så prisen er noe av det viktigste. Helst under 6000 kr. Videre, så vil jeg gjerne ha rundt 2 gb ram, som virker temmelig normalt nå om dagen. Det viktigste er dog skjerm oppløsning. Helst en litt mindre pc, siden den skal dras rundt på daglig. Helst ikke widescreen, men om det er eneste mulighet, so be it. Ned skjermstørrelse på 15.4", er 1400x1050 ett minimum.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forslag på en pc med litt bedre skjermkort, men fortsatt en god skjerm da? Kan godt gå opp en lapp for ett bedre skjermkort går jeg utifra :p

Skrevet (endret)

Er student ved BI, så vi har avtale med Dell, men var ingen av modellene der som passet meg dessverre :\

Endret av Christobel
Skrevet (endret)

Gi meg gjerne eksempler så nærme den prisen som mulig ihvertfall. Er forbredt på muligens å måtte gå over det budsjettet. Helst med ett GeForce kort, ettersom jeg i hele mitt liv har hatt gfx kort fra de, og ikke ATI, og har derfor mer peiling på det med tanke på drivere ol :)

btw, dette er pcene jeg har tilbud på igjennom skolen: Div DELL

Endret av Christobel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...