Gå til innhold

Hvordan ligger det ann i USA?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor håper du på McCain? Greit nok, han er ikke en religiøs nutbag som noen av de andre kandidatene, men jeg har hørt amerikanere (støttespillere av Giuliani?) beskrive ham som en "ny Bush".

 

Hva er galt med Bush?

 

Jeg tenker ikke på personen, men på politikken. Personlig er jeg sterkt i mot Irak-krigen, og er også redd for at PATRIOT Act og lignende kan komme til å påvirke Europa og Norge, hvis det ikke allerede har gjort det.

Lenke til kommentar
Hva er galt med Bush?

Det er ikke Bush som trekker i trådene, men han symboliserer det meste av det som er galt med USA.

For det første kom han til makten etter valgfusk.

For å fortsette from the top of my head har han holdt tilbake informasjon fra kongressen, han har gjort hemmelige bestemmelser, løyet til folket sitt, brukt falske bevis for å rettferdiggjøre to kriger, torturert fanger, ulovlig avlyttet folks telefoner, lest og åpnet deres e-post, brutt seg inn i deres hus, og velger generelt å ignorere kongressen, har gjort verden til et verre sted å være.

Lenke til kommentar
Hvorfor håper du på McCain? Greit nok, han er ikke en religiøs nutbag som noen av de andre kandidatene, men jeg har hørt amerikanere (støttespillere av Giuliani?) beskrive ham som en "ny Bush".

 

Du tror vel ikke at støttespillerne til Guiliani er objektive og balanserte i sine "analyser" av sine motsatndere?

Lenke til kommentar
Du tror vel ikke at støttespillerne til Guiliani er objektive og balanserte i sine "analyser" av sine motsatndere?

 

Nei, og du så vel spørsmålstegnet inni der. Lurte på om det var noe de mente kun fordi de støtter en annen kandidat, eller om flere (her på forumet) støtter deres syn.

Lenke til kommentar
Har du noe kilder på dette? Regner selvsagt med at du lar konspirasjonsteoriene ligge.

Kan godt gi deg kilder jeg, bare vent litt.

Og hvorfor nevner du i det hele tatt konspirasjonsteorier? Forsøk på å sverte meg?

Gammelt og dårlig triks det der egentlig, å svartmale alle dissenter som konspirasjonsteoretikere.

Lenke til kommentar

Ok, mange av disse linkene har referanser til mainstream media kilder, siden det er det dere foretrekker.

Personlig stoler jeg mindre og mindre på disse, da praktisk talt all media er kontrollert av et fåtall verdensomspennende konsern, hovedsaklig Time Warner, Disney, Bertelsmann, Viacom og Rupert Murdochs News Corporation. Såpass konsentrert og udemokratisk makt er skummelt. Nok om det.

 

- Valgfusk

2000

2004

les her også

 

Mer her og her og her.

 

Mer om stemmemaskinene , og her

 

"The people who cast the votes don’t decide an election, the people who count the votes do."

- Joseph Stalin, Communist dictator

 

"The authority of the Führer has now been wholly established. Votes are no longer taken. The Führer decides."

- Joseph Goebbels, Nazi Propaganda Minister

 

"The election is over. We won." (Reporter's voice - "How do you know that?") "It's all over, but the counting. And we'll take care of the counting."

- U.S. Congressman Peter King (R-NY), before the 2004 election

 

- Løgner angående trusselen fra Irak

 

- Ulovlig overvåking

 

- Tortur

 

- Overtramp av internasjonal lov

 

- Holder mennesker fanget uten formell lov og dom

 

- Ulovlig bruk av statlige midler

her, her og her

 

- Ulovlig bruk av militært personell og her

 

http://www.opednews.com/articles/opedne_da...eachment_da.htm

Lenke til kommentar
Hvilken del av gode, nøytrale kilder var det du ikke forstod? Ingen av de kildene dine er verken nøytrale eller gode.

Haha er du seriøs eller? Minn meg evt på at jeg aldri gidder å prate med deg mer da. Du er vanskelig bare for å være vanskelig. Latterlig!

 

Jeg henviste deg til utallige kilder som for eksempel disse:

la times

bbc

cnn

ny times

msnbc

usatoday

computerworld

baltimorechronicle

rollingstonemagazine

vanityfair

time

washingtonpost

IAEA

whitehouse

FN

ABC

theguardian

harpers

wired

 

osv osv osv osv

 

Hva er du helst ville ha? Offisiell uttalelse fra Dubya?

 

Hvorfor gidder jeg i det hele tatt å prøve?

Lenke til kommentar

Flesteparten av linkene dine kommer fra sider som Impeachbush.tv som er en dedikert hjemmeside for å henge ut Bush og andre sider som latterligjør bush sin intelligense osv. Enda det er noen få seriøse der, blir resten bare latterlig.

 

Gidder ikke å lese derfra engang.

 

bushsbrain.gif

 

Mener du at sider som reklamerer for dette er seriøst?

Endret av Myagos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...