Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gjort yngre jente gravid, hva gjør jeg :( ?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Blir mer og mer oppgitt når eg leser hva trådstarter sier..du SKAL ta ansvar for det du har gjort,og stikker du av og begynner å grine over at du ikke vil betale bidrag osv osv så er du en jævla pingledott,rett å slett.Og med det sagt så håper eg du blir tatt for det du har gjort....lykke til videre,og TENK DEG OM NESTE GANG,for med din innstilling så høres det ut som om det kan bli flere en neste gang

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk her har problemer, dama er snart 16, slutt å snakk om henne som en liten søt baby, hun vet godt hva hun driver med, og om hun løy om pillen fortjener hun å passe på barnet helt for seg selv. Hater dere jenter som tar partiet til denne "uskyldige" sekstenåringen bare fordi hun er ung

Endret av Soldierr
Lenke til kommentar
Er faen meg ikke stor forskjell på en 16 år gammel jente og en 20 år gammel gutt. er BARE jentas feil, hun sier hun går på pillen, da er det hennes ansvar

 

Les nå for gudenes skyld førstepost. Jenta er ikke 16 enda! Morsomt at du nevner ansvar forresten, han har jo trossalt gjort sin del av jobben når han stappet kuken i henne. "Man høster der man sår" :)

Lenke til kommentar
Det er ikke alle som vet eller har lært hva det betyr,dessverre.

 

Det har "vi" sikkert ikke. Men nok om det.

Slutter meg helt til "Soldierr"s innlegg. Det blir litt feil å skrive ELDRE om en 20 år gammel gutt og ei 16 år gammel jente. Aldersforskjellen er vel egentlig uansett ikke så viktig her.

 

Men det hadde vært fint å høre fra trådstarter om hvordan det gikk.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...