Gå til innhold

Kutt ut telenor - Gå over til Chess!


Anbefalte innlegg

Skaff deg Chess abbonement i stedet... Hvorfor?

 

= Vel, Chess bruker Telenor sitt nett - så dekningen er den samme...

 

+ 9 kroner i måneden for Chess Connect

+ 0 (null) kroner i fakturagebyr (som tilsier at det faktisk BARE KOSTER 9 kroner i måneden, og ikke masse mer pga diverse gebyrer som kommer i tillegg som hos andre selskaper *host Sense*

+ 69 øre per SMS melding.

+ 1,65kr per minutt uansett hvem og hvor og når du ringer

+ fri portering - behold ditt gamle nummer...

 

- vet ikke... noen grunn til IKKE å bytte? Jeg bytta i oktober - storfornøyd.

 

Edit: Fiksa feilprising - fra 1,63kr/min til 1,65kr/min :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet jeg har opplevd var at da Chess tok over min fasttelefon, så kunne ikke folk ringe til meg, men jeg kunne ringe ut.

 

Det er komplett (nesten) umulig å nå dem på kundeservice.

Da jeg kom frem til en kundebehandler som var veldig hyggelig og beklaget osv... ble jeg lovet at han skulle sjekke saken, og ringe meg tilbake neste dag...

 

Vel... nå har det gått over 10 dager, og jeg har flyttet fast-telefonen min tilbake til Telenor.

Men jeg vil helst ikke være kunde der heller da.... men jeg ser ikke at jeg har noe særlig valg...

Lenke til kommentar
Problemet jeg har opplevd var at da Chess tok over min fasttelefon, så kunne ikke folk ringe til meg, men jeg kunne ringe ut.

 

Det er komplett (nesten) umulig å nå dem på kundeservice.

Da jeg kom frem til en kundebehandler som var veldig hyggelig og beklaget osv... ble jeg lovet at han skulle sjekke saken, og ringe meg tilbake neste dag...

 

Vel... nå har det gått over 10 dager, og jeg har flyttet fast-telefonen min tilbake til Telenor.

Men jeg vil helst ikke være kunde der heller da.... men jeg ser ikke at jeg har noe særlig valg...

 

:grumpy:

 

Har sjekket alle registre som finnes og snakket med Chess Communication. De har aldri hatt noe fasttelefoni. Jeg kom forresten gjennom med en gang, på første forsøk. Glimrende kundeservice.

Lenke til kommentar

ja har sjøl chess,konge bra,billig og,men jeg bestilte for en måned siden chess connect,fikk sjokk for noen dager siden de nekene sentde meg regning der stod det at jeg hadde bestilt chess business jeg sjekka ordre bekeftelse på mailen for å sjekke om jeg hadde bestilt feil neida, så ringte jeg dem kom ganske fort fram,og de sa de skulle ordne,bra service!

Lenke til kommentar
jeg bytta til chess nå. men får jeg sånn logo på displayet mitt igjen da eller????? jeg har akurat blitt kvitt telenor-logoet.  er ellers alt greit og hva skal jeg gjøre når jeg putter i det chess-kortet... må jeg sette opp wap og mms igjen?  :oops:

 

Jeg trengte ikke det ihvertfall... hadde til og med Netcom før... men wappen virker...

Lenke til kommentar

Det kan ikke sier noe negativt om Chess - Kundeservice hjelper deg fra A til Å om du har et problem, og prisene er helt sinnsyke. De setter ned prisen på GPRS også nå forresten:

 

Chess setter ned pris på GPRS!  

 

 

Chess setter ned sine priser på GPRS på abonnementstypene Business og King med virkning fra 1. april 2003.  

 

Chess setter ned sine priser på GPRS til 0,60 pr kilobyte inntil 1 Mb, og 0,16 pr kilobyte over 1 Mb for Business og King . For andre abonnement gjelder 1,00 pr kilobyte inntil 1 Mb, og 0,20 pr kilobyte over 1 Mb.  

 

Prisene vil være gjeldende fra 01.04.2003  

 

Lenke til kommentar

Nå har jeg NetCom youngtalk m/12 mnd bindingstid...

 

Ble frastjålet mobilen etter 3måneder.. :cry: så nå sitter jeg med

en 7110 og hello! ringkontant (helt nytt). Jeg kunne ikke kansellere abonnemanget, så det betaler jeg fortsatt på. Spurte etter nytt simkort, men fikk beskjed om å kjøpe det hos nærmeste NetCom forhandler, for 200 kr! For en elendig service.

 

Så nå skal jeg bare kjøpe meg en S55 og et nytt simkort, så skal jeg ALDRI ha NetCom igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...