Gå til innhold

Det beste av to onder!


Anbefalte innlegg

Spist opp innvendig. Ser for meg at det ikke er en like traumatisk død :hmm: Tviler på at jeg hadde likt noen av delene i det hele tatt, men.

 

Du blir diagnosert med en sykdom jeg ikke husker hva heter, som gjør at du sakte mister kontroll over dine kroppsdeler, fra føttene og oppover, hvor du til slutt kun vil kommunisere med omverdenen med øynene. Vil du ta dit eget liv mens du har sjangsen, eller vil du leve ut livet, fanget i din egen kropp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville uten tvil fryst til døde. Når man er kald mister man ofte følelsen av kulde en stund før man dør, så da er det ikke like smertefullt å dø innbiller jeg meg. Å brenne ihjel går kanskje kjappere, men da er man hele tiden bevisst om hva som skjer. Det å kjenne at huden bobler kan tvilsomt være verre enn å fryse til døde.

 

---

 

Å ha en 35 cm lang penis, eller en på 5?

(Til jenter: Å ha en gutt inni seg med den samme problemstillingen)

 

@Noreng: les førstepost.

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar

ooops, beklager :)

 

Ekstremt vanskelig xP

Ville nok valgt trettifem, veit egentlig ikke helt hvorfor. ER vel det gammle ordtaket, bedre med for mye, ell for lite ?

 

 

Ville du heller blitt drept en stille død nå, eller hatt en SIKKELIG smertefull, jævelsk død om 2 år?

Lenke til kommentar

Ville garantert gitt slipp på millionen. Usikker hvorfor, men tror karma hadde bitt meg så jævlig i ræva om jeg hadde tatt millionen.

 

Kutte av alt hår(hodet, øyenbryn, lengre nede osv) og holde det slik i et år, eller henge etter håret på hodet i en time(nei, du dør ikke, du får bare vondt i nakken)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...