Gå til innhold

Det beste av to onder!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

rolig runking i 10 timer, kjedelig, men dt går i alle fall fint, hoppe i 10timer vil nok bli vanskelig så det ville eg nok failet på. å ka skjer da, 24 timer runke straff?

 

bli torturert men overleve, eller bli skutt i hauet med ein pistol og dø og bare kjenne smerten i 0,3sec?

 

og sorry negotiation, eg er ikkje flink til å lese først post før eg svarer. "ærlighet" ;)

Endret av xersess
Lenke til kommentar
rolig runking i 10 timer, kjedelig, men dt går i alle fall fint, hoppe i 10timer vil nok bli vanskelig så det ville eg nok failet på. å ka skjer da, 24 timer runke straff?

 

bli torturert men overleve, eller bli skutt i hauet med ein pistol og dø og bare kjenne smerten i 0,3sec?

 

og sorry negotiation, eg er ikkje flink til å lese først post før eg svarer. "ærlighet" ;)

 

Kommer an på torturen. Men hvis det var jævlig, ville jeg bli skutt. Grunn: Mindre smerte. Kjenner man smerten så lenge, altså? 0,3 sek.

 

Tatt en mastergrad i filosofi eller latt være å bruke PC og TV i to år?

Lenke til kommentar

Miste alle minnene mine, siden jeg kun er 17 år, og har mye tid til å skape nye.. Dessuten er de flest eminnene mine jeg kan huske sånn uten vidre bare relatert til spill og flauebegivenheter. Så det går greit.

 

Miste begge hendene eller miste begge armene ? å leve resten av livet.

Lenke til kommentar
Hakekors. Liker ikke Norge godt nok til å bli her hele livet.

 

Miste alle minner du har, eller miste din kjære(sett at du har en)?

 

Kjæresten. Statistisk sett vil jeg miste henne før eller siden likevel. Hva er jeg uten minnene mine? Ingenting. Jeg kan ikke engang snakke.

 

Vet jeg svarer for seint, men måtte bare vise hvor feil det er å svare minnene på dette spørsmålet.

Endret av Boomerang
Lenke til kommentar
Hæ? Dersom jeg mister armene mister jeg jo også hendene? I så fall, miste begge hendene.

 

Ha et spennende liv med en kjedelig jobb, eller ha en spennende jobb, men et kjedelig liv?

 

Spennende liv med en kjedelig jobb. Tross alt har man mer fritid enn jobbtid i Norge.

 

Blitt torturert i Toul Sleng eller i Auschwitz?

Lenke til kommentar

Nerde uten pekefinger og langefinger? I think not... -.-

 

Leke rambo i sibir eller leke rambo i den burmesiske jungelen.

Viss noen lurte er det å leke rambo å løpe rundt i skogen i bar overkropp og ignorere kulde/varme slanger div soldtar osv... Og ja du dør nok av ett eller annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...