Gjest Slettet+8723 Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Hm. Vil si det kommer ann på åpning. Starter locken med en fear når warrior er i battle stance er det vannskelig for warrior siden han ikke har rage til Death wish. Muligens har han pvp trinket og kan bytte til zerker stance,bloodrage,itercept etc. Men imo vil locken vinne her. Får warrior åpning kan han lett holde warlocken i sjakk, Bra timet intercept og pummels = win.
Lightningwolf Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Ja slike kamper er alltid avgjort på forhånd og det er -alltid- warlocken som vinner uten untak fordi warlock er så jævlig sinnsykt overpowered. Pfft. Jeg spiller _aldri_ pvp, men blir jeg angripet av en lock mens jeg grinder dreper jeg han som oftest uten problemer. Frost Mage ftw. Ironi er vanskelig på internett men det får da være grenser. Tro det eller ei, det er faktisk mulig å drepe en warlock. Det er ikke slik at warlock er best mot alle andre classer. Det er classer som warlock sliter litt med også. Jeg synes det er lett å drepe warlocks, mens shamans for eksempel er klin umulig. Tro det eller ei, det var jeg som drev med ironien.
Skurupu Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Nei, jeg tok nok ikke ironien i det. Men så ser jeg også folk sier akuratt det samme som deg 10 ganger hver eneste dag.
jvik Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Hold kjeft å diskuter sak eller stikk et annet sted. Skjønner ikke at locks mener de tar warriors så lett. Jeg voldtar lock stortsett, selv med rævva gear. Idiotinnlegg, no offense. Charge > MS > Berserker Stance > Berserker Rage > MS/HS/WW > Death Wish (om nødvendig) Stancedancer hele tiden mellom zerker og battlestance for å bruke Overpower(ed). Du føler dette fungere bra mot 490 res SL warlocks? Tydeligvis stacker lockene du fighter avoidance gear siden Overpower kicker inn så ofte som du forklarer her.
PSV Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 1v1 mot en warrior i world PVP er ikke automatisk warlock wins, men ett par ting spiller inn: - Hvilken specc er warrioren? Hvis mace, får warlocken det tøft. Hvis ikke, en del lettere. - Hvilken pet har warlocken ute? Hvis Voidwalker, blir det igrunn lett. - Har warlocken Healthstone i backpack og klar til bruk? Hvis, så bikker det mot warlocken. - Hvilken specc har warlocken? Hvis ikke SL/SL, vinner warrioren oftest. I ren duel, må jeg nok si at warlock > warrior i de fleste tilfeller (forutsetter igjen som sagt SL/SL specc), men det hender jo at warriors er heldig med mace stuns, samt at de ikke går på fakecasts fra warlocken. Syns egentlig warriors sin 10% damage increase i Berserker Stance er litt over kanten nå i TBC og burde bli redusert til 3 eller 5% istedenfor.
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 1v1 mot en warrior i world PVP er ikke automatisk warlock wins, men ett par ting spiller inn: - Hvilken specc er warrioren? Hvis mace, får warlocken det tøft. Hvis ikke, en del lettere. - Hvilken pet har warlocken ute? Hvis Voidwalker, blir det igrunn lett. - Har warlocken Healthstone i backpack og klar til bruk? Hvis, så bikker det mot warlocken. - Hvilken specc har warlocken? Hvis ikke SL/SL, vinner warrioren oftest. Hvorfor blir det lett hvis voidwalker er ute? Hvis warlock har Demonology specc + soul link så vil det si +10% dmg reduction +20% dmg absorb + voidwalker kan gi en -chance to hit buff på warrior + voidwalker kan sacrifices å gi non-interrupt dmg absorbing shield
John Keats Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 1v1 mot en warrior i world PVP er ikke automatisk warlock wins, men ett par ting spiller inn: - Hvilken specc er warrioren? Hvis mace, får warlocken det tøft. Hvis ikke, en del lettere. - Hvilken pet har warlocken ute? Hvis Voidwalker, blir det igrunn lett. - Har warlocken Healthstone i backpack og klar til bruk? Hvis, så bikker det mot warlocken. - Hvilken specc har warlocken? Hvis ikke SL/SL, vinner warrioren oftest. Hvorfor blir det lett hvis voidwalker er ute? Hvis warlock har Demonology specc + soul link så vil det si +10% dmg reduction +20% dmg absorb + voidwalker kan gi en -chance to hit buff på warrior + voidwalker kan sacrifices å gi non-interrupt dmg absorbing shield Det jeg tenkte også.. Bruker selv voidie mot warriors.
samebob Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Han mente vell for warlocken og ikke for warrioren. Jeg ser at warlocks blir eid hele tiden utenfor orgrimmar, men har ikke fulgt med på de figthene så grundig. eneste jeg vet at de er så å si på samme gear nivå. I en kamp som dette spiller gear og specc veldig mye på hva utfallet blir. men skal vi ta en SL/SL warlock med full s3 mot en MS macespecc warrior også med full s3 tror jeg duelen ender i favør for warrioren, med MS blir lifedrain og healthstone dårligere, i tillegg til at han har macestun, intercept, pummel, spellreflect og ikke minst er han klin umulig å feare. Foresten, støtter Bear^ helt ut i saken hans her, han fortalte om sin erfaring og nevnte vilken lvl det var. vist den kommentaren ikke hadde noe med deg og din lvl 70 å gjøre hadde du ikke trengt å gjort noe annet en å la fingeren din scrolle videre ned og bare overse den, men så skal folk begynne å si at han ikke har noe han skulle ha sagt, latterlig. Hold kjeft å diskuter sak eller stikk et annet sted. Skjønner ikke at locks mener de tar warriors så lett. Jeg voldtar lock stortsett, selv med rævva gear. Idiotinnlegg, no offense. Charge > MS > Berserker Stance > Berserker Rage > MS/HS/WW > Death Wish (om nødvendig) Stancedancer hele tiden mellom zerker og battlestance for å bruke Overpower(ed). Du føler dette fungere bra mot 490 res SL warlocks? Tydeligvis stacker lockene du fighter avoidance gear siden Overpower kicker inn så ofte som du forklarer her. hvorfor er det idiotisk at han forteller om sin erfaring som warrior? å da spør jeg. føler du at enhver klasse med rævva gear har sjans mot noen andre klasser vist gearforskjellen er så stor? utenom vist de klassene er imbalanced imot hverandre.
Bredoc Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Det er akkurat det som er problemet med dette forumet den siste tiden. Enkelte eier rett og slett ikke oppførsel. For å bringe det på det rene. Jeg har snart 5stk level 70 karakterer, og kunne ikke tenke meg til at det trådstarter ba om svar på dreide seg om level 70 karakterer, i full epic utrustning. Skriver det her til deg, Bear så du ikke oppfatter alle som har spilt wow en stund som en gjeng idioter.
PSV Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 1v1 mot en warrior i world PVP er ikke automatisk warlock wins, men ett par ting spiller inn: - Hvilken specc er warrioren? Hvis mace, får warlocken det tøft. Hvis ikke, en del lettere. - Hvilken pet har warlocken ute? Hvis Voidwalker, blir det igrunn lett. - Har warlocken Healthstone i backpack og klar til bruk? Hvis, så bikker det mot warlocken. - Hvilken specc har warlocken? Hvis ikke SL/SL, vinner warrioren oftest. Hvorfor blir det lett hvis voidwalker er ute? Hvis warlock har Demonology specc + soul link så vil det si +10% dmg reduction +20% dmg absorb + voidwalker kan gi en -chance to hit buff på warrior + voidwalker kan sacrifices å gi non-interrupt dmg absorbing shield Det jeg tenkte også.. Bruker selv voidie mot warriors. Jeg spiller warlock.
Kuldesjokk Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 1v1 mot en warrior i world PVP er ikke automatisk warlock wins, men ett par ting spiller inn: - Hvilken specc er warrioren? Hvis mace, får warlocken det tøft. Hvis ikke, en del lettere. - Hvilken pet har warlocken ute? Hvis Voidwalker, blir det igrunn lett. - Har warlocken Healthstone i backpack og klar til bruk? Hvis, så bikker det mot warlocken. - Hvilken specc har warlocken? Hvis ikke SL/SL, vinner warrioren oftest. I ren duel, må jeg nok si at warlock > warrior i de fleste tilfeller (forutsetter igjen som sagt SL/SL specc), men det hender jo at warriors er heldig med mace stuns, samt at de ikke går på fakecasts fra warlocken. Syns egentlig warriors sin 10% damage increase i Berserker Stance er litt over kanten nå i TBC og burde bli redusert til 3 eller 5% istedenfor. Får vi ikke bare 3% crit av zerker eller har jeg gått glipp av noe her?
Jarmo Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Diskusjoner skal gå på sak, ikke på personer. Innlegg som inneholder personkarakterer og "vondt blod" vil bli slettet uten videre grunngiving.
DeadbeaT Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Må si meg enig i at Warlocks skal i hovedsak vinne, det finnes såklart tilfeller hvor det ikke skjer, men alt i alt vinner ok warlocks. Hvorfor er det slik kan man spørre seg, personlig så har jeg et par ting som jeg kan mene gir utfallet, dette er fra en warriors synspunkt, og lignende balanser kan sikkert justeres fra en warlocks side, dog det ka skyve inbalansen over i favør av andre klasser vs warlock (f.eks rogues som har det lett nok som det er vs warlock) warriors kune trenge følgende justeringer: -MS debuffen på drain life/spihon life var et knøttlite steg i riktig rettning, det neste steget er å gjøre slik at en warriors anti spell abilities faktisk fungerer som planlagt derfor må: pummel og shield bash fungere annerledes enn i dag: i deg gir den første spellpushback (på channeled spell kan det stoppe spellet før cast) også sjekker den hvilke school spellet er og locker det i 5/6 sec, dette er et problem da pummel gjerne avslutter channeled spell før den sjekker om det er et spell som caster, den finner ingenting og schoollocker ingenting. den burde først se om det skal schoollocke også gi eventuell pushback , som ville resultert i en lockdown av shadow school til warlocks, rett og rimelig spør du meg, en lock vil allerede ha dottet en warrior opp ok til å fortsette å gjøre damage i de 6 sekundene og må deretter konse om å overleve framfor å stå rett opp og ned, kaste drain life og gjøre /spit. -warriors trenger en selfcleanse ability, en slags out of combat meditate eller lignende, dette er fordi at en warrior tjener generellt på å komme seg inn og ut av combat (flere charges anyone?) men at dette arbeidet (ja det er arbeid, drep/hamstring pet, løp løp løp) er fullstendig eliminert når warlocken dotter en warrior opp og har siden ingen problem med at warrior løper utenfor casting range. så gief selfcleanser, gjerne i ticks på et channeled ability. i minne øye ville en warlock vs warrior kan derfra være ganske balansert, så på kort: la warrior abilities fungere som de skal, og gi de en mildt effektiv selfcleanse.
DeadbeaT Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 1v1 mot en warrior i world PVP Syns egentlig warriors sin 10% damage increase i Berserker Stance er litt over kanten nå i TBC og burde bli redusert til 3 eller 5% istedenfor. Får vi ikke bare 3% crit av zerker eller har jeg gått glipp av noe her? damage taken increased by 10% in berserker stance. på lvl 60 betydde det at den skumle 700 critten traff for 770, på lvl 70 betyr det at den 5000 incineraten traff for 5500, % justeringer scaler skummelt, noe blizzard selv har innrømmet og forandret på i haugevis av tilfeller, bl.a. crit rating i stedet for %, haste rating, rage normalisering, hit rating, rforandring av orc racial til å gi fast AP i stedet for %er osv osv.
Kuldesjokk Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Jeg som tenkte feil vei Tenkte at vi gjorde 10% mere også, derfor jeg lurte...
zypher_ut Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Bare for å få det unnagjort (og for å bekrefte det noen har sagt), forutsatt at de har like bra gear: SL/SL - warlock vinner Alt annet - warrior vinner
Empire of the Sub Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Dessverre vinner nok warlocken 70%. (Big surprise?). Har ikke sjangs i helvete mot en felguard lock. Latterlig, men pga server/clientside pve bullshit er det slik at uansett hvor mange dueller dere tar, får _ALLTID_ felguarden charget warrioren før warrioren får gjort noe som helst. Jeg og en kamerat prøvde dette ut i flere titalls dueller, til slutt gjorde trykka han ikke en eneste knapp engang, og felguarden charget meg til tross for at jeg spammet charge som aldri før. Latterlig at et pet kan ha så stor innflytelse, særlig når locken er godt nok overpowered t.o.m uten.
Freakeating Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 SKulle nok fått litt problemer med han her
Ajaco Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 (endret) Tror ikke prot warrior er det største problemet for en warlock, han har bare mye HP, men dotsene tar seg av det. Lite resilience gjør dottene mer effektive EDIT: Men som rogue dermiot.. Han hadde nok outlastet deg ganske hart. Jeg har spilt mot en UD full t6 tank med det skjoldet der, critta 46 på han med white crit. Og 300 eviscerate. (Som harp) Endret 19. januar 2008 av Ajaco
Tbau5 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Funker ikke pummel- shield bash- pummel mot lock? Teoretisk gir det deg en 14sec lockdown på drain life. Har aldri spilt warrior, men ser for meg at dette kunne vært svært plagsomt for meg som lock.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå