Gå til innhold

Warrior vs Warlock

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
snip
Det er fint og se at du ikke har peiling i det hele tatt.

Å? Hva er det som ikke stemmer, som jeg har skrevet her?

Bare det at du mener det er vært og drepe pettet sier sitt. Det tar nøyaktig 0.5 sek (+ World CD) og få fram et nytt. sier sitt.

Jeg har aldri sagt at det er vært å drepe pettet som warrior i en duel. Jeg sa at det ville bli for vanskelig, dermed bør han ikke gjøre det. Men i 5v5, kan det faktisk være smart å nuke warlocken sitt pet 2 ganger, slik at han som warlocken sender petet på kan drikke.

Ja, jeg vet at de kan summone et nytt pet på 0.5 sek. Men dette er en 10 minuters cooldown, som ikke er så vanlig å bruke i duels, som denne tråden handler om.

PS. Selv spiller jeg mest rogue, og når jeg da er combat speccet tar jeg på bladeflurry for å bli kvitt Soul Link, uten at jeg må tenke noe mer på og drepe pettet. Og dessuten, sa jeg at rogues hadde muligheter for å drepe pettet til warlock. Ikke at det var effektivt.

Endret av Ajac0
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Wow Christeven, du er kul. Du rakker ned på folk som ikke har level 70's og oppfører deg som du er verdensmester.

oj du er hvertfall kul, var DU! som sa det var snakk om lv 70 her, så jeg backet deg opp. og JA jeg syntes ikke det er riktig at noen i lv 25 sier at en warlock så og si alltid vinner mot en warrior i pvp. da han ikke har noen erfaring med det, var ikke en diss av Bear. Samme som om jeg skal fortelle folk hvordan det er i BT, som jeg aldri har vært. Så den tåpelige kommentaren din kan du bare spare deg for AjacO!

Jeg tror det er levelen som utgjorde det meste :)

Er snakk om level 70 her, med epic gear.

Imo de uten 2.2k + i arena har ikkenoe å si!! (JEG ER KULEST HAHHAHAHAHAHHA)

pwned. (lock > warr.)

Skrevet (endret)

Alle vet at Rogue tar alle i 1vs1 - nå snakker vi 1337 gear, og ikke noe green gear man får av quest rewards ^^

on-topic:

Kommer helt ann på gear, har du full greenie og warrior har full epic så vil nok locken gå ned på 1-2 slag :p

Endret av nagina
Skrevet
Jeg mente no offence med inlegget mitt. Men på level 15 så har ingen av classene alle skillene sine. Warlock har ikke Howl of terror eller death coil. Warrioren har ikke death wish (hvis speccet) eller berserker rage.

Beklager, over reagerte kanskje litt men det kommer jo ikke frem av førsteposten at det er snakk om kun level 70 folk og ettersom værken locken eller warr har fått store skills så er det like mye fair fight på level 15 som på level 70 så lenge man bruker de triks man har på den levelen.

du har en 25 pally eller noe sånt, stemmer ikke det? da er du ikke akkuratt egnet til å si at en warlock alltid trekker det lengste strået i duell med en warrior, no offence. Det er end game pvp det er snakk om.

Vel, level 31 paladin, level 11 hunter, level 5 druide, level 19 tauren warrior, level 15 undead mage, level 20 human paladin og level 15 dwarf paladin. Har vel ikke spillet nok WoW tenker jeg. Lurer du på hvorfor så mange chars så var det for å teste litt ut de forskjellige typene samt at jeg spilte på US servers en stund og kjedet meg og laget derfor noen ekstra chars for å leke meg med. Men der nevnte jeg vel problemet.

Foresten, hvor kommer det frem i førstepost at det er endgame det er snakk om? Quoter førstepost for deg jeg:

"Emnetittelen sier vel alt.

Hvem vinner?"

Så titter du opp på emnetittelen.

Samt, 2 mot 1 sier vel sitt? Så fremst locken bruker summon et eller annet og kiter korrekt så vinner locken lekende lett. Samme med en mage, så lenge den bruker kitingen korrekt så har den ingen problemer med en warrior. Men så er det det at ikke alle er like flink med å kite. Nå snakker jeg selvfølgelig om dueller mellom de 2 på samme level, om de begge er 70 eller 1 spiller ingen trille.

Men er vel akkurat slik oppførsel jeg mye sikter til i min tråd om mine meninger og tips.

Skrevet
Er ikke annet nevnt er lvl 70 default når man diskuterer WoW. Det er vel uskreven regel nummer 1.

Vel da er det noe riv ruskende glat med WoW samfunnet her på forumet ettersom det med en gang eksluderer en bråte med mennesker som ikke har en level 70 char å skryte av.

Tull og atter tull og det kan dere stappe der sola aldri skinner. Alle har lov til å skrive sine meninger om de så har en level 20 char og bare det. WoW er så forenklet i formen at man kan med letthet gjøre seg opp en mening når man er level 20 eller mindre, problemet derimot er at meningene våre er ikke verd kumøkker engang grunnet enkelte personer som hele tiden må fremheve sin status ved å klaske slik "fakta" i bordet.

Oppfordrer WoW samfunnet her på forumet å ta et oppgjør med seg selv og la andre komme inn i "gruppa" deres selv om de er "low level". Er greit at erfaring teller, men har man en level 20, 30 eller 40 char for den sags skyld har man like mye å si som de som har 200 level 70 chars med full whatever gear og gudene vet hva ellers de har.

Men om det er slik at dere skal ha egene regler så må dere ta kontakt med forumstyret og få en slik "dette forumet har egene regler" klistret over denne delen av forumet. Så får man skrive "har du ikke minst 1 level 70 karakter kan du pakke pikkpakket og komme deg ut herfra for dine meninger teller ikke". Ikke sant?

Skrevet
Er ikke annet nevnt er lvl 70 default når man diskuterer WoW. Det er vel uskreven regel nummer 1.

*snip*

Er det trådstarters feil at han ikke tok hensyn til noen som ikke forstår normene her? Du drar ikke til India og krever at de skal oppføre seg norsk. Det er flust av diskusjoner rundt low level/levling, særlig i trådene for de forskjellige klassene, men i tråden her passer det bare ikke inn.

Skrevet

@ Bear^ Har selv aldri hatt en lvl 70, men til og med jeg diskuterer det meste ut i fra et lvl 70 syn, har blitt en uskreven regel som folk sier, men er ikke noe i veien for å komme med ting fra lavere lvl, men pvp før rundt 40 er mye spamming av en til to knapper så akkurat her ville jeg selv også (som ikke har en eneste lvl 70) eksludert det meste under denne levelen...

Skrevet

Selvfølgelig har alle lov å ha sin egen mening. Men til og med jeg, som elsker alter, ser jo det at spillet "begynner" på level 70.

Det er særdeles lite av det som foregår før level 70 som kan overføres til det som skjer etter 70. Spells, abilites, den enkelte klasses skalering med gear og så videre gjør at mye forandrer seg.

Ikke minst det at folk prioriterer gear på en annen måte mens man levler mot 70. Mindre survivability mot mer DPS og crit.

Skrevet

En warrior kan i alle fall vinne kvart 30 minutt ;)

Men kven som vinner i ein skikkeleg duel er opp til kor gode warlocken og warrioren er. En warrior kan kontre ein del av warlocken sine spells, men om warlocken er like god som warrioren så blir det vanskeligare. Men om warlocken har brukt PvP trinketen på ein intercept elns så kan warrioren fort få overtaket sidan han då kan feare warlocken ei stund.

Skrevet

Sverger.. Warlock speccet Sl, men warrior smekker alle skillsa death wish and all!

Så warlock føler seg heavy crittet og plutslig døde han

end of story!:/

Skrevet
Skjønner ikke at locks mener de tar warriors så lett. Jeg voldtar lock stortsett, selv med rævva gear.

hvilken teknikk pleier du å bruke? om du har en spesiell fremmgangsmåte ofc ..

Skrevet

Charge > MS > Berserker Stance > Berserker Rage > MS/HS/WW > Death Wish (om nødvendig)

Stancedancer hele tiden mellom zerker og battlestance for å bruke Overpower(ed).

Skrevet
Det er særdeles lite av det som foregår før level 70 som kan overføres til det som skjer etter 70. Spells, abilites, den enkelte klasses skalering med gear og så videre gjør at mye forandrer seg.

Hvis det hadde vært slik ville det jo heller ikke vært noe problem at folk kjøper karakterer, siden alle må starte på nytt på lvl 70 uansett. Men hele poenget med levlingen er at man gradvis lærer karakteren sin å kjenne, med nye viktige ferdigheter for ca hvert tiende level. Og lvl 70 er for de fleste klassene bare en ny ferdighet, og ellers en videreutvikling av de man allerede kjenner. Og de grunnleggende ferdighetene for hver klasse, som gir denne klassen sitt særpreg, har man i stor grad på lvl 20.

Er også enig med Bear i at det må være lov å svare på hovedinnlegget utifra de forutsetningene man har, enten man er på lvl 20 eller 70. Ønsker man andre forutsetninger i tillegg, så bør man opplyse om dette i spørmålet sitt, og flame folk i etterkant og henvise til noen uskrevne regler som det tydeligivs bare er marginal gruppe som er enige om uansett.

Skrevet
... Ønsker man andre forutsetninger i tillegg, så bør man opplyse om dette i spørmålet sitt, og flame folk i etterkant og henvise til noen uskrevne regler som det tydeligivs bare er marginal gruppe som er enige om uansett.

er vel heller majoriteten som forstod at det var "end game" pvp det var snakk om, altså lv 70 .. Ettersom det er det som er mest innteresant for de fleste.

Skrevet

Vel da er det noe riv ruskende glat med WoW samfunnet her på forumet ettersom det med en gang eksluderer en bråte med mennesker som ikke har en level 70 char å skryte av.

så fort det blir en pvp diskusjon så har fjortiss faktoren lett for å stige til uante høyder, de diskusjonen har ofte alt å by på av barnslig oppførsel, drittkasting og generelt uintressante temaer.

det ender alltid med:

x>du er teit.

y>nei du er teit

x>nei det er du som er teit

z>L2P noobs

x>holdkjeft

Y>balle

w>skjønner ikke dette jeg

y>haha eid

x>holkjeft du også

M>mange inlegg slettet, skjerpings folkens

x>hva skjedde

y>teiting

z>L2P noobs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...