Gjest Slettet+8723 Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Hvorfor botte i det hele tatt? Når du anser bg/av som slitsomt/kjedelig mener jeg rett og slett wow ikke er spillet for deg.
Tor-Bjarne Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Bra at blizzard viser at de bryr seg, kansje det blir litt mindre spam på pvp forumet. Angående bots: Har spillt dette spillet siden 2005. Har gearet opp min shaman til mc/bwl lvl gear (ingen pvp epics her, da måtte du ha rank 13 HWL, betale en powerlvl side ? Da tror jeg du måtte ut med usansynlig høye summer. Har også gearet opp min paladin ved lvl 70 til ssc gear.... Holder nå på med min lvl 70 warlock og erli talt, fy fan så lei man er. Trodde jeg skulee spy ved siste questn da jeg endeli dinget 70 igjenn... Repretivt, nomather hvilken classe eller faction du spiller, så gjør vi alle akkurat det samme, eneste som er forskjellig er models. Kill x mobs gather x items = 99% av questene i Wow. Når jeg tenker meg om, kommer jeg på 1 quest chain som var utrolig bra, den starter her. Ut fra min erfaring i wow, så kan jeg si for meg selv, at glider eller hva det nå heter blir mer og mer fristende for hver nye character jeg lager. Neste på to-do lista er warrior... Vi får se. Stiller meg nøytral til dette med bots, ser det fra begge sider.
Azagrath Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 En som har fått smekk på pungen for botting: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...67376&sid=1 "I have a couple pieces of vindicator... no weapons, no money, no neck/shoulders/chest/hands/legs/boots..." "i botted for MAYBE around 50k honor, but they took away over 120k worth of honor...and over 2500g in enchants and gems" Muhahaha, dommedag kommer! Bare vent, snart er det deres tur
Zepticon Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 For å være helt ærlig så kan dem som botter bare brenne i helvette for min del... Tenker kunn på seg selv og sin egen E-peen. Om man ikke liker måten spillet er bygget opp SÅ KAN MAN FOR HE**VETTE dra seg en annen plass! I steden for å sabotere AV med bots! Hva med oss andre som blir rævkjørt hver jævla AV om dagen fordi det er 40 hordes mot 20 alliance og 20 botts!? Og han der idioten som bottet 50k. Om han er så dum at han tror dem bare skal ta 50k fra han så er det over og ut for hannes del. Botting er ulovlig i wow derfor straffes han. IMO burde dem ha bannet han.
John Keats Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 (endret) For å være helt ærlig så kan dem som botter bare brenne i helvette for min del... Tenker kunn på seg selv og sin egen E-peen. Om man ikke liker måten spillet er bygget opp SÅ KAN MAN FOR HE**VETTE dra seg en annen plass! I steden for å sabotere AV med bots! Hva med oss andre som blir rævkjørt hver jævla AV om dagen fordi det er 40 hordes mot 20 alliance og 20 botts!? Og han der idioten som bottet 50k. Om han er så dum at han tror dem bare skal ta 50k fra han så er det over og ut for hannes del. Botting er ulovlig i wow derfor straffes han. IMO burde dem ha bannet han. L2P? Sikkert like mange bots på horde også.. På Cyclone vinner vi 90% av gangene. edit : er alliance Endret 15. januar 2008 av Smeagoldfish
Dev- Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 (endret) Og da har dette fått effekt. Ryktene i trade chat i går var at ca 30 var bannet/suspended pga av bots og afk. Endret 15. januar 2008 av Dev-
Zepticon Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 L2P? Sikkert like mange bots på horde også.. På Cyclone vinner vi 90% av gangene. edit : er alliance Joda vinner oftest som du sier(når jeg spiller på Alliance i Cyclone. Men av og til ahvner man jo i en jævla bot-AV og da bli vi rævkjørt inn i neste århundre.
Bear^ Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Jeg er av den oppfatningen at envær form for juksing i onlinespill er så lavt det er mulig å synke. Folk som cheater i onlinespill, om det er WoW eller CS eller andre spill spiller ingen trille, fortjener å få utlevert en tavle og meisel (og kanskje en trehammer) hvor de må meisle inn 4000 ganger "i will not cheat in online games again". Forhåpentligvis tar dette noen månder så er man kvitt dem for den tiden. Så blir de tatt igjen og må ubønnhørlig ta straffen igjen. Jeg skjønner at spillet kan være kjedelig ja, det skal jeg skrive under på etter noen chars som jeg har mistet interessen for, men jeg jukser i alle fall ikke. Juksere i onlinespill, de laveste av de laveste, skal bare bli bannet og fjernet fra spillet. De kan få jukse så mye de vil i offline spill men online, der går grensen.
StorPeder Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Win-trading i Arena er mye, mye verre enn om noen bot'er seg til noe fatteslig S1- gear. Det er rimelig mange av de topratede teama som hadde stått på bar bakke om det skulle skjedd der. Og siden det er større kamp om S3- gear, og det er så mye bedre enn annet, syns jeg Blizzard heller skulle fokusere der. Resillience er vel en enkel forklaring på at man bot'er.
kafan Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Folk må gjerne si hva de vil. Faktum er at det kostet mye mere tid før tbc å skaffe seg gear. Blizz har gjort det mye mye mere casual, likevel er det en del som ikke er fornøyd. Disse folka må gjerne spy ut hvilke argumenter som helst for min del. I beste fall er de rett og slett latterlige. Disse folka hadde helst sett at de fikk alle itemene utdelt når de logga på første gang og selv da hadde de nok ikke vært fornøyd. Jeg har garantert rapportert smeagol før, og jeg kommer selvsagt til å fortsette å rapportere samtlige jeg ser enten det er i AV eller andre battlegrounds. For det stemmer rett og slett ikke at det kun gjelder AV.
StorPeder Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Det gikk strengt tatt raskere å komme seg til Rank 10 pre-TBC enn det gjør å skaffe seg fullt S1? Og med Rank 10- gear kunne du slå mer enn godt nok fra deg (Utenom hvis du møtte T3- folk. Da hjalp det ikke med 8/8 T2 engang).
Rata101 Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Win-trading i Arena er mye, mye verre enn om noen bot'er seg til noe fatteslig S1- gear.Det er rimelig mange av de topratede teama som hadde stått på bar bakke om det skulle skjedd der. Og siden det er større kamp om S3- gear, og det er så mye bedre enn annet, syns jeg Blizzard heller skulle fokusere der. Resillience er vel en enkel forklaring på at man bot'er. Hvorfor er det mye, mye verre?
StorPeder Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Fordi om en fyr jukser seg til S1 gear er det noen han senere møter i PvP- lignende aktiviteter som får unngjelde (dør, eller hvasomhelst). Hvis en fyr jukser seg til S3 gear vil _alle_ han møter i PvP- lignende aktiviteter få unngjelde.
Rata101 Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Jukser man seg til S1 gear, så jukser man seg også indirekte til å få S3 gear raskere. Så hva så? Hvis du ser på hva folk faktisk er forbanna over på diverse forums, så vil du se at det i all hovedsak går på at dem som ikke jukser får spilletida si sabotert av folk som står og gjør ingenting mens de leecher honor.
kafan Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Man fikk vitterlig ikke mange epics fram til man nådde rank10. Og for hver rank over rank 10 ble det betydelig værre å nå neste rank. På cyclone krevdes det måneder med spilling fra 0900 til 0300 hver eneste dag i premade for å nå rank14. Jeg er rimelig sikker på at det ikke var særlig annerledes på andre realms. Folk som lengter tilbake til den tiden har ikke peiling på hva de snakker om. Folk som synes det er for krevende å få seg gear nå har ikke peiling på hva de snakker om. Battlegrounds er lette å vinne om folk har et minimum av forståelse av hva det går ut på, eventuelt følger instrukser fra noen som har det. Honor tjener man mye av om man vinner bg's raskt. Leechere bidrar mindre enn den mest inkompetente, undergeara, uskilla spilleren i enhver bg. I bunn og grunn bidrar de bare til å ødelegge for alle andre, inkludert seg selv.
Harald2011 Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Jeg håper så inderlig, og av hele mitt hjerte, at de du kjenner ikke bare mister gearet sitt, men også får karakterene slettet og kontoen permanent sperret. Noen tar spillet vel serriøst her ja?
Azagrath Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Når det er snakk om et spill man faktisk betaler for å spille, og at enkeltes leeching/botting går på bekostning av og ødelegger spillet for alle andre, ja da er det ikke rart at man tar det seriøst.
a_sondre Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Man må vel respektere at wow er livet for noen og ikke et spill :!: synd at folk er helt på tuppa pga ev et dataspill, menmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå