Gå til innhold

AoC: Mail fra Funcom, eg kan bli med i beta! seriøst?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trådstarter og en rekke andre brukere ved dette forumet har i denne tråden brutt NDA'en.

Ser helst at denne tråden fjernes umiddelbart, såfremt ingen vil bli rapportert til Funcom.

 

Det var da voldsomt det da. Er du en av de som ringer purken om noen kjører i 60 i 50-sona også?

 

Står jeg på den fryktede klagelista di?

Lenke til kommentar

Joda, men såvidt jeg kan se så brøyt ikke trådstarter NDA da han fikk mailen før han godtok NDA, og det er derfor i mine øyne ikke ett brudd på NDA å si at en har en e-post med tilbud om å være med i betaen.

 

Og derfor mener jeg at han som kom med truslene ikke har noe å fare med.

Endret av teaspoon
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
ja det er et spill, vi er klar over det. Allikevl har de sine regler du har godkjent, derfor burde man følge dem.

 

Hvor mange mp3-er har du på pcen din nå, som du ikke har betalt for/har cden til? Hvor mange filmer og annet kopibeskyttet materiale har du som ikke er betalt for? Hykleriske tendenser blir det om noe slikt er tilfellet. Du har kanskje ikke signert på at du skal følge norske lover, men du er underlagt dem enten du vil eller ikke.

 

 

syntes det er ganske morsomt at folk gang på gang forsvarer brudd på NDA ved å sammenligne med mer alvorlige "lovbrudd".

Håper ikke det er meg du refererer til her, for jeg er ikke underlagt noe NDA.

Lenke til kommentar
syntes det er ganske morsomt at folk gang på gang forsvarer brudd på NDA ved å sammenligne med mer alvorlige "lovbrudd".

 

Hvorfor sier du "lovbrudd"? Tingene jeg ramser opp er faktisk ting som er straffbare i større eller mindre grad, det er ikke brudd på NDA.

 

ja det er et spill, vi er klar over det. Allikevl har de sine regler du har godkjent, derfor burde man følge dem.

 

Det samme gjelder strengt tatt for de tilfellene jeg ramset opp tidligere. Det jeg lurer på er enkelt og greit hvorfor folk reagerer så ekstremt på helt bagatellmessige ting som å si at en er med i betaen. Om man tar utgangspunkt i at de som kommer med kritikken er vanlige nordmenn, så er dobbeltmoralen stor.

Lenke til kommentar
Hvorfor sier du "lovbrudd"? Tingene jeg ramser opp er faktisk ting som er straffbare i større eller mindre grad, det er ikke brudd på NDA.

Fordi det ER et lovbrudd?

Det er en bindende avtale, og JO det er straffbart.

 

Spørsmålet blir vell heller om FunCom bryr seg om mindre NDA brudd som det å si at man er i beta.

Lenke til kommentar

Det er avtalebrudd, ikke lovbrudd. Et brudd på Funcom NDA kan ikke straffes av noen andre enn fra Funcom sin side, og jeg tenker da på at uncom kan nekte å selge/tilby deg sine produkter.

 

Men det forklarer litt da, hvorfor det er så mange forum-wannabe-politi-offiserer her. Er vel mange av dere som vil "catch a crook in the act". Men det er altså ikke lovbrudd, sorry :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...