Gå til innhold

AoC: Mail fra Funcom, eg kan bli med i beta! seriøst?


Anbefalte innlegg

Sett ting i perspektiv folkens.

 

Det er jo nettopp det vi gjør når vi sier at folk overreagerer.....

nei dere drar inn ting som ikke har noe med sammenhengen å gjøre. Er vi på et spillforum eller ikke? Drap er verre enn vold, så da er vel ikke vold så farlig er det vel??... diskuter det innen rimlighetens grenser, selvfølgelig er det verre å kjøre i 200 i 50 sonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi drar inn ting som ikke har noe med sammenhengen å gjøre for å sette ting i perspektiv.

det blir bare tåpelig, hvorfor reagerer dere på dette, på nyhetene er det mange verre ting som dere kan bry dere om. ja vi er klar over at det finner verre ting der ute..

 

Bryte NDA er ikke bra, selv om du og visse andre ikke syntes det gjør noe. Da sier vi at du og Killer_DT syntes det ikke gjør noen ting å bryte NDA mens vi andre gjør det. siden vi ikke kommer noen vei.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
det blir bare tåpelig, hvorfor reagerer dere på dette, på nyhetene er det mange verre ting som dere kan bry dere om. ja vi er klar over at det finner verre ting der ute..

 

Bryte NDA er ikke bra, selv om du og visse andre ikke syntes det gjør noe. Da sier vi at du og Killer_DT syntes det ikke gjør noen ting å bryte NDA mens vi andre gjør det. siden vi ikke kommer noen vei.

 

Hvorfor blir det tåpelig? Det var du som sa at vi skulle se tingene i perspektiv. Det eneste som er tåpelig er å gå av skaftet for bagateller.

 

Enkelte brudd på NDA kan man reagere på, men å reagere på den måten enkelte gjør bare man sier at man er med i betaen er bare tull

Lenke til kommentar
Bryte NDA er ikke bra, selv om du og visse andre ikke syntes det gjør noe.

Hvor har jeg skrevet at det er bra å bryte NDA?

 

Da sier vi at du og Killer_DT syntes det ikke gjør noen ting å bryte NDA mens vi andre gjør det. siden vi ikke kommer noen vei.

KLart det gjør noe å bryte NDA. Men det er såpass minimalt at jeg føler en kraftig kvalme komme sigende når dere "do-gooder" eller forumpolitibetjenter som dere også omtales som, begynner å maaaaaase om hvor feil folk, som helt opplagt ikke bryr seg om at de gjør noe feil, tar. Det blir en nærmest prekende holdning fra enkelt individer uten reel makt her på forumet. Og jeg hater å bli preket til.

Endret av Killer_DT
Lenke til kommentar
Bryte NDA er ikke bra, selv om du og visse andre ikke syntes det gjør noe.

Hvor har jeg skrevet at det er bra å bryte NDA?

 

Da sier vi at du og Killer_DT syntes det ikke gjør noen ting å bryte NDA mens vi andre gjør det. siden vi ikke kommer noen vei.

KLart det gjør noe å bryte NDA. Men det er såpass minimalt at jeg føler en kraftig kvalme komme sigende når dere "do-gooder" eller forumpolitibetjenter som dere også omtales som, begynner å maaaaaase om hvor feil folk, som helt opplagt ikke bryr seg om at de gjør noe feil, tar. Det blir en nærmest prekende holdning fra enkelt individer uten reel makt her på forumet. Og jeg hater å bli preket til.

dere diskuterer som gale når noen påpeker et NDA brudd, men dere sier allikevel dere ALDRI har ment det er greit. Skjønner ikke helt hvorfor dere da gidder å diskutere på det, veldig vaskelig å kjønne hva dere egentlig mener.

 

Dere oppfører dere også som et Anti-politi i samme grad som det du kaller-forum politi. Så om du hater så ekstremt å bli preket til så burde du kansje ikke preke så mye selv?

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Om du ikke visste det, så er tante Gerd ett uttrykk som brukes om gamle tanter som går rundt og passer på alle andre.

 

Og forskjellen på det vi gjør og det dere gjør er at det faktisk er dere som faktisk kommer brasende som lovens lange arm først, eneste vi gjør er å svare på deres beskyldninger, så å si av vi gjør det samme som dere er direkte feil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...