Gå til innhold

NHL-tråden, for oss som følger hockey.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dritt at jeg skal på jobb i morgen også på kvelden øve på å presentere/forsvare bacheloren.

Er sykt keen på å få med meg hele kampen i natt, men lurer på om det kanskje blir halve andre også tredje periode.

Skal prøve å sove fram til det.

• 3 uker senere...
Skrevet

ochara er en stygg apekatt! Neste sesong blir det NEW YORK RANGERS! Med nysignerte brad richards blir det en dans til stanley cup! Herregud dette blir bra, og det blir lite nattesøvn.

JIPPIII!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hvor ser dere som følger NHL tett kampene. Så litt på stream før, men denne sesongen gadd jeg rett og slett ikke, pga den elendige kvaliteten. Gikk heller over til NBA, med fantastiske League Pass. :)

Skrevet

men hockey eier jo i forhold til basket? Jeg ser mine kamper på en "stengt side" hvor man trenger passord+

Hvis den siden er nede så bruker jeg p2p. Det fungerer greit.

Skrevet

Neh. Synes begge deler er ganske tøft. Kommer an på hva man liker. I hockey har du de tøffe duellene og krigen, mens du i basket har dunking, finesser, osv. I tillegg blir det oftere scoret poeng, noe som er artig. :p

Synes både hockey, basket og am. fotball er kult, jeg. Basket er kanskje en liten favoritt hos meg.

Skrevet

men hockey eier jo i forhold til basket? Jeg ser mine kamper på en "stengt side" hvor man trenger passord+

Hvis den siden er nede så bruker jeg p2p. Det fungerer greit.

med over 450 mill flere registrerte spillere enn i ishockey, så lurer jeg på hvordan...

• 2 måneder senere...
Skrevet

Ikke lenge til sesongen braker i løs.

Noen som skal bestille NHL Gamecenter? Koster 159$ for hele sesongen.

Tror det er åpent for registrering i europa også.

Håper så inderlig at PS3 appen vil bli tilgjengelig her i Norge, det hadde vært gull. Noen som er oppdatert på den fronten ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...