Gå til innhold

NHL-tråden, for oss som følger hockey.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært veldig spennende å se Zuccarello i NHL. Tror han kan gjøre det greit hvis han får prøve seg (noe jeg tror). Men han er jo ikke akkurat noen gigant, så en del juling vil han nok få gjennom en sesong i NHL, såfremst han får spilletid da.

 

Noen som kan dele erfaringer med ESPN360? Bra kvalitet? Mulighet for å se kampene i opptak? Kommer nok til å kjøpe et månedsabonnement til det starter opp igjen, men greit å bli advart på forhånd :p

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Sånn halveis fulgt med på hockey i noen år nå, men har hatt få muligheter til å se kamper Kjøpt noen espn greier for en rimelig penge som lar meg streamme ALLE kamper (Kostet 600kr for hele sesongen tror jeg det var). Enorm forskjell på NHL og de andre ligaene merker jeg. Det eneste som plager meg er at de i har reklamepauser midt i perioder når det er pause i spillet. Kommer til å bli gal av det til slutt. Er da man skrur av lyden og browser diskusjon. :p

Lenke til kommentar

Sånn halveis fulgt med på hockey i noen år nå, men har hatt få muligheter til å se kamper Kjøpt noen espn greier for en rimelig penge som lar meg streamme ALLE kamper (Kostet 600kr for hele sesongen tror jeg det var). Enorm forskjell på NHL og de andre ligaene merker jeg. Det eneste som plager meg er at de i har reklamepauser midt i perioder når det er pause i spillet. Kommer til å bli gal av det til slutt. Er da man skrur av lyden og browser diskusjon. :p

 

Prisen er veldig bra og det funker ganske ålreit. Du blir vant til disse reklamene etterhvert og det høye tempoet og de stort sett spennende matchene veier opp for det du blir utsatt for av reklame. Har selv nettopp kommet hjem fra to matcher i Stockholm med NHL-åpning med Blue Jackets og Sharks. Det var kjempeunderholdning, men det er tredje året på rad og nå klarte de ikke å fylle arenaen. Det blir spennende å se hva som skjer til neste år.

Lenke til kommentar

Wahey, det er liv i tråden. :new_woot:

 

Siden det er fullstendig umulig å få med seg alle kampene så har jeg bestemt meg for å følge ett lag. Har alltid hatt sansen for New Jersey Devils, tror det kommer fra at Manchester United har kallenavnet The Red Devils. Første kamp gikk desverre ikke som jeg hadde håpet på.

 

Å se disse lagene live hørtes veldig ålreit ut, nesten så jeg får lyst til å ta turen over neste år hvis de bestemmer seg for å gjøre det igjen.

Lenke til kommentar

Wahey, det er liv i tråden. :new_woot:

 

Siden det er fullstendig umulig å få med seg alle kampene så har jeg bestemt meg for å følge ett lag. Har alltid hatt sansen for New Jersey Devils, tror det kommer fra at Manchester United har kallenavnet The Red Devils. Første kamp gikk desverre ikke som jeg hadde håpet på.

 

Å se disse lagene live hørtes veldig ålreit ut, nesten så jeg får lyst til å ta turen over neste år hvis de bestemmer seg for å gjøre det igjen.

 

Devils er vel ikke kjent for å spille spesielt underholdende ishockey, men det kan jo hende ting endrer seg med ny coach og Kovalchuk i stallen de neste 15 årene. Jeg anbefaler å kikke på litt ulike lag fremover og plukke en favoritt i noen som du synes spiller underholdende og offensiv ishockey. Da slipper du forhåpentligvis å se så mange kjedelige matcher ;)

Lenke til kommentar

Puttet han i den siste NYR pre-season kampen, er du sikker? Av det jeg har lest på Rangers-forum så imponerte han ikke så veldig i forhold til andre rookies som ble draftet, men han trenger kanskje bare en tilvenningsperiode i AHL.

Han ble satt ned på AHL laget, og kallt opp til siste pre season kamp. Og da putta han. Men ble sendt ned igjen. Han imponerte lite. Men han spillte for 3/4 rekka, og der gjelder det og forsvare seg, ikke angripe. Og det er jo ikke hans sterke side akkurat. Mener han må få en plass i feks 2 rekka i første omgang, hvor han kan være en slags playmaker/kontringsspiller rolle med kreative lagspillere som vil passe han mye bedre enn de sterke tøffe kara som han spiller med i en evt 3/4 rekke.

 

Han fikk jo mye minus poeng ettersom han var på isen når det andre laget scorte. Noe som ikke er så rart ettersom han spillte med de "dårlige" gutta.

 

 

Jeg er ingen ekspert så det er sagt!:)

Endret av vodkalemon
Lenke til kommentar

Han puttet i den siste pre-seasonmatchen borte mot Ottawa ja. Men han var veldig mye opp og ned.

 

Jonas Holøs debuterte for Colorado i går natt, da de tapte borte mot NY Islanders. Han logget 24 minutter, mest av alle på laget (!) Han spilte på rekke med John-Michael Liles som har hatt en monsterstart på sesongen poeng-wise.

Lenke til kommentar

Han puttet i den siste pre-seasonmatchen borte mot Ottawa ja. Men han var veldig mye opp og ned.

 

Jonas Holøs debuterte for Colorado i går natt, da de tapte borte mot NY Islanders. Han logget 24 minutter, mest av alle på laget (!) Han spilte på rekke med John-Michael Liles som har hatt en monsterstart på sesongen poeng-wise.

Stemmer det. Imponerende av Holøs å nyte så mye tillit som han har blitt vist hittil. Men ser ikke på han som noe annet enn en kjedelig spiller i en fet liga, som feks Thoresen var i sin tid (selvom han sloss mye, å det er jo moro!).

 

Han blir på en måte en av mange, mens jeg føler at MZA har en sjanse til å markere seg som en matchvinner type. Muligens enda mer så enn en Shampoo var.

 

Har du troa? hehe

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...