Gå til innhold

NHL-tråden, for oss som følger hockey.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hei, er det noen her som vet hvor man kan få kjøpt hockeyskjorter? Tenkte jeg skulle ha en med Datsyuk

 

Drakter mener du? Du kan jo sjekke Red Wings sin hjemmeside hvis du er keen på Datsyuk :)

 

Mener drakt ja. Sjekka hjemmesiden og reebok.com, men finner ingen som sender til Norge.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Holder med Philadelphia Flyers og Washington Capitals,

 

favoritt spiller er Ovechking og Tollefsen, Har tom møtt tollefsen jeg :)

 

 

 

Er vel ikke noe å skryte av, Men jeg kalte han pingle når han droppet treningen vår, han var sulten :wallbash: , treningen etterpå taklet jeg han og dribblett han :)

 

 

Endret av Eivindweb
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Vekker denne tråden til live igjen. Akkurat nå er det sykt tett i Eastern Conference, og favorittlaget mitt Montreal er langt nedi gjørma.

 

Må også si at jeg er svært imponert over St. Louis, som har klart å karre seg til en foreløpig 8. plass etter å å ha ligget helt på bånn i Western Conference.

 

For dere som vil se alle kampene, bør dere sjekke ut europe.espn360.com

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gidder noen å forklare meg hvordan ligasystemet og sluttspillet i NHL funker? Blir satt ut av alle avdelingene....:p

 

det er 30 lag totalt, fordelt i 2 conferences, EAST og WEST. Hver conference er igjen delt opp i 3 "divisjoner" hvor det er 5 lag pr divisjon. Lagene spiller 3 hjemme- og 3 bortekamper mot lagene i sin divisjon, 2 hjemme- og bortekamper mot resten av lagene i samme conference, og 1 hjemme- og bortekamp mot de lagene i den andre divisjonen minst én kamp mot lagene fra den andre conferences, noen lag spilles det én hjemme- og én bortekamp. 2 poeng for seier, og 1 poeng for overtidstap (er det uavgjort etter 3x20 spilles det 5 minutter sudden death, om det ikke er noen mål spilles det straffekonk)

 

Når dette er gjort vil de 8 beste lagene fra hver conference gå videre til sluttspillet (Stanley Cup), det som alt dreier seg om.

 

Dette er vanlig cupspill, hvor hvert steg spilles best av 7 kamper. 1. plass i east møter 8. plassen i east, 2. møter 7., osv. I Stanley Cup-finalen møtes tilslutt det beste laget fra øst mot vest.

 

EDIT : korrigert tekst som er stryket

Endret av d0ppler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...