Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvor mange barn er drømmetallet deres ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Ikke rart at nordmenn gir bort landet sitt til muslimer når man ser alle de ufruktbare evenukkholdningene som kommer til syne her. Dere er tapere! Jeg vil gjerne ha 6-8 barn, men 3 vil være et absolutt minimum.

 

Enkel matematikk:

1 barn = 0 søskenrelasjoner i familien

2 barn = 1 søskenrelasjon

3 barn = 3, inkl 1 som enhver søsken IKKE er del av

4 barn = 6, inkl 3 som enhver søsken IKKE er del av, osv......

5 barn = 10

6 barn = 15

7 barn = 21

8 barn = 28 søskenrelasjoner

....

12 barn = 66

osv.....

 

Av dette ser man at å bare ha ett eller to barn skaper en helt fraværende eller en mager og ensidig søskendynamikk, mens allerede 3 og 4 skaper en langt mer levende flokk. 6-8 er min drøm med 3-4 av hvert kjønn.

Endret av PeterB
Lenke til kommentar

Ikke rart at nordmenn gir bort landet sitt til muslimer når man ser alle de ufruktbare evenukkholdningene som kommer til syne her. Dere er tapere! Jeg vil gjerne ha 6-8 barn, men 3 vil være et absolutt minimum.

 

Enkel matematikk:

1 barn = 0 søskenrelasjoner i familien

2 barn = 1 søskenrelasjon

3 barn = 3, inkl 1 som enhver søsken IKKE er del av

4 barn = 6, inkl 3 som enhver søsken IKKE er del av, osv......

5 barn = 10

6 barn = 15

7 barn = 21

8 barn = 28 søskenrelasjoner

....

12 barn = 66

osv.....

 

Av dette ser man at å bare ha ett eller to barn skaper en helt fraværende eller en mager og ensidig søskendynamikk, mens allerede 3 og 4 skaper en langt mer levende flokk. 6-8 er min drøm med 3-4 av hvert kjønn.

 

Er jeg en taper fordi at jeg innser at per dags dato så har jeg ikke verken nok tid eller penger til å oppfostre et barn? Kryp tilbake under steinen du slepte deg ut ifra.

Lenke til kommentar

Ikke rart at nordmenn gir bort landet sitt til muslimer når man ser alle de ufruktbare evenukkholdningene som kommer til syne her. Dere er tapere! Jeg vil gjerne ha 6-8 barn, men 3 vil være et absolutt minimum.

 

Enkel matematikk:

1 barn = 0 søskenrelasjoner i familien

2 barn = 1 søskenrelasjon

3 barn = 3, inkl 1 som enhver søsken IKKE er del av

4 barn = 6, inkl 3 som enhver søsken IKKE er del av, osv......

5 barn = 10

6 barn = 15

7 barn = 21

8 barn = 28 søskenrelasjoner

....

12 barn = 66

osv.....

 

Av dette ser man at å bare ha ett eller to barn skaper en helt fraværende eller en mager og ensidig søskendynamikk, mens allerede 3 og 4 skaper en langt mer levende flokk. 6-8 er min drøm med 3-4 av hvert kjønn.

 

Er jeg en taper fordi at jeg innser at per dags dato så har jeg ikke verken nok tid eller penger til å oppfostre et barn? Kryp tilbake under steinen du slepte deg ut ifra.

 

Ikke hvis det bare er "per dags dato", men hvis det aldri endrer seg, ja!

 

Hvordan har du fått det for deg at jeg skulle leve under en stein? Det høres jo unektelig mer ut som om du skulle gjøre nettopp det. Kom deg ut og befrukt!

Lenke til kommentar

*snip*

 

*snip*

 

Ikke hvis det bare er "per dags dato", men hvis det aldri endrer seg, ja!

 

Hvordan har du fått det for deg at jeg skulle leve under en stein? Det høres jo unektelig mer ut som om du skulle gjøre nettopp det. Kom deg ut og befrukt!

 

Greit oppsummert er det ikke alle som bør få barn. Kunne sikkert satt et par 10 talls løsunger om jeg hadde gått inn for det.

Lenke til kommentar

*snip*

 

*snip*

 

Ikke hvis det bare er "per dags dato", men hvis det aldri endrer seg, ja!

 

Hvordan har du fått det for deg at jeg skulle leve under en stein? Det høres jo unektelig mer ut som om du skulle gjøre nettopp det. Kom deg ut og befrukt!

 

Greit oppsummert er det ikke alle som bør få barn. Kunne sikkert satt et par 10 talls løsunger om jeg hadde gått inn for det.

 

Enig. Men muslimske zombieformerere må stoppes. Ellers tar de uunngåelig over ganske enkelt ved demografi og demokrati.

Lenke til kommentar

Jeg vil ha 2 barn engang i framtiden. Ett barn vil bli veldig bortkjemt, og kanskje mammadalt? to barn vil lære seg å dele. De kan også leke sammen, og de kan få ett veldig sterkt bånd. De vil ikke føle aldri føle seg alene,de har alltid hverandre. Vil også ha mange barnebarn, spre slekten videre :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...