Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Forkjølet og syk til stadighet


SurfingElite

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men ikke like sterkt og på samme måten.

 

For 1 uke siden hadde vi 19 grader, nå er vi nede på 5 igjen. Går ikke rundt med ullsokker etc, men vinter er jo det forsåvitt.

OK. Trodde det var kaldere vintre enn som så, siden det er i innlandet. Men kanskje ikke :)

 

Kan bli ekstremt kaldt, men denne viteren har vært uvanlig varm sier de.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Komme deg til legen

 

 

Du bør gå til legen hvis du har blitt syk så mye som du beskriver. Du kan ha en annen og mer alvorlig sykdom som svekker immunforsvaret.

Slike svar begynner å irritere meg kraftig.

 

Hvorfor eksistere en helseforum?

 

Fordi vi kan gi en mening, og ikke bare et "går til legen" svar.

Har dere/du ikke noe bedre å komme med, så hold dere unna med slik søppelsvar.

Jeg tro enhver person, som føles "syk nok", vet at han skal til en lege.

 

 

 

Jeg synes det er riktig at disse anbefalingene blir gitt, for det viser at folk innser sin manglende kunnskap og oppfordrer folk til å søke kvalifisert helsepersonell.

 

Som lege vet du at disse tingene kan være svært kompliserte, men samtidig er du inne på noe viktig, nemlig fysisk aktivitet. Livsstilsproblemer og dårlig ernæring er vel de to mest vanlige årsakene til at folk ender opp unødvendig på legekontoret i moderne tid. Det og ubearbeide traumer som stadig stresser organismen i tillegg til hverdagsstresset og den stressmestringen og den tilpassing folk gjør i forhold til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...