Gå til innhold

Tips til billigfylla =)


Anbefalte innlegg

Som sagt trenger jeg noen tips til billig og god fyll =)

Tenkte på noe vin eller noe lignende, under 22% siden jeg er 18.

Siste fyll gikk det i kalinka og jeg har hatt mine bedre dager/netter for å si det slik =)

 

Tenker alt fra 1l til 3l. Burde ikke koste alllt for mye ettersom jeg er fattig student ^^

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ehm... litt tørr humor du... var vel ingen som syns det var morsomt... , eller? og hvis du ikke visste det, så kan du bruke appelsin juice som blande vann, kalinka 22 og appelsinjuice , det billigste og beste du kan drikke deg full på, hvis du ikke er så gla i å drikke så store mengder av alkohol holdig drikke

Lenke til kommentar
ehm... litt tørr humor du... var vel ingen som syns det var morsomt... , eller? og hvis du ikke visste det, så kan du bruke appelsin juice som blande vann, kalinka 22 og appelsinjuice , det billigste og beste du kan drikke deg full på, hvis du ikke er så gla i å drikke så store mengder av alkohol holdig drikke

Veit det, men det var måten du skreiv det på...

 

EDIT: Du kan prøve black cat, den er ikkje så galen.

 

Linky

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar
kalinka 22 , eller korskenkova 22 , dette er lav prosent sprit , er ikke så dyrt heller... , appelsinjuice , svært billig , kos deg, !

 

http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHO...umpTo=OfferList

Vist ikkje at du kunne bli full på appelsinjuice, kor mykje må du drikke da? 20-30 liter?

Vel, kommer helt an på datoen på juicen. Fant ikke tabellen som viser gjæringstid iht. alkoholprosent over tid for appelsinjuice som viser antall liter du trenger å konsumere får å få en berusende effekt (som igjen avhenger av kroppsvekt og andre faktorer). Hadde nok filtert juicen et par ganger gjennom noen kaffefiltere før den drekkas.

 

..siden du spurte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...