Gå til innhold

Tips til billigfylla =)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kalinka rusbrusen er ganske billig

hva koster kalinka rusbrusen da?

 

hmm, koster vel en 18-20 kroner tipper jeg, da jeg ikke drikker så mye rusbrus... men trenger jo ett lass for å blir drita på det da...

 

kjøp deg en kalinka lemon 0.5 (22%) rundt 120 kroner, ha isbiter oppi og styrt fort, blir greit børst på det da..

 

ellers så er jo kalinka 37.5 % billig, hvis du til formodning skulle få en 20 åring til å gå på polet for deg... :) ellers så kan du gå opp 2 kroner og betale rundt 210 kroner for en 0,7 Kirow 37.5% som faktisk smaker godt... :)

Lenke til kommentar
I gamle dager drakk vi 96. Koster vel rundt 150 kr literen, og tømmer du i deg den da blir du billig i drift på byen da :p

 

 

men da er veien til sykehuset også kort :p hehe... er en del hjemmebrent nå også men somregel blanda ned til 40-60 % for at folk skal tjene penger på det, atpåtil smaker det rett og slett fælt..

Lenke til kommentar
Må finne en gauk som selger ublandet helst ja. Men det skulle jo ikke være godt, det skulle være billigfylla :)

 

 

haha det er jo sant da :p men faktisk er det enkle ofte det beste GOD heimert er nesten bedre en polsprit :p

 

Finnes det god heimert a? :hmm:

 

Aldri smakt..

 

 

åja, det skal jeg love deg.. :) når en som er rutinert har laget det da kan den bli bedre enn polsprit ja :) er ikke no fan av smugler sprit, vet ikke hva man får, er bedre da med himert, men tryggeste er jo polvare uansett.. men er visstnok tilsatt så mye brekkmiddel i norsk sprit at det er ille... :thumbdown:

Lenke til kommentar
åja, det skal jeg love deg.. :) når en som er rutinert har laget det da kan den bli bedre enn polsprit ja :) er ikke no fan av smugler sprit, vet ikke hva man får, er bedre da med himert, men tryggeste er jo polvare uansett.. men er visstnok tilsatt så mye brekkmiddel i norsk sprit at det er ille... :thumbdown:

Har du en kilde på at det er tilsatt brekningsmiddel. Er nok bare en myte skapt av småtøffe fjortisser som ikke vil innrømme at de spydde fordi de ikke tålte veldig mye alkohol.

Lenke til kommentar
åja, det skal jeg love deg.. :) når en som er rutinert har laget det da kan den bli bedre enn polsprit ja :) er ikke no fan av smugler sprit, vet ikke hva man får, er bedre da med himert, men tryggeste er jo polvare uansett.. men er visstnok tilsatt så mye brekkmiddel i norsk sprit at det er ille... :thumbdown:

Har du en kilde på at det er tilsatt brekningsmiddel. Er nok bare en myte skapt av småtøffe fjortisser som ikke vil innrømme at de spydde fordi de ikke tålte veldig mye alkohol.

 

 

har ikke no kilder på det nei, men har alltid vært en sånn "ting" at det har vært jevt når vi har vært og handla sprit i utlandet fordi den smaker bedre... vet ikke om det er placebo - "spriten min er uten toll og tull, da smaker det litt bedre og bli full" :p kan ha no med det å gjøre :!:

Lenke til kommentar

Jeg og kompisene mine drikke en kombinasjon som nærmer seg så billig du får det. Den består av 96%, fun-saft og billigbrus (f.eks Grans, First price osv.) Dette smaker faktisk meget bra. Man merker nesten ikke spritsmaken pga funsafta. I tillegg er det utallige kombinasjoner av ulike typer brus og saft. Så er bare å eksperimentere seg fram til sin favorittsmak!

Lenke til kommentar
Må finne en gauk som selger ublandet helst ja. Men det skulle jo ikke være godt, det skulle være billigfylla :)

 

 

haha det er jo sant da :p men faktisk er det enkle ofte det beste GOD heimert er nesten bedre en polsprit :p

 

Finnes det god heimert a? :hmm:

 

Aldri smakt..

Jepp, hvis man lager satsen på en kald plass, brenner på 45 grader og siler gjennom aktivt kull får man førsteklasses sprit :) .

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar
Jeg og kompisene mine drikke en kombinasjon som nærmer seg så billig du får det. Den består av 96%, fun-saft og billigbrus (f.eks Grans, First price osv.) Dette smaker faktisk meget bra. Man merker nesten ikke spritsmaken pga funsafta. I tillegg er det utallige kombinasjoner av ulike typer brus og saft. Så er bare å eksperimentere seg fram til sin favorittsmak!

Litt skummelt å ikkje smake spriten når du hyler nedpå 96%.

 

Kjør på med 22% eller 40-60%, kombinert med juice, brus, saft eller det som måtte behage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...