Gå til innhold

Er dette et godt tilbud på stasjonær-PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den pcen er gammel i tillegg er den ubrukelig til spill. Ikke noe problem å lage en bedre i deler.

 

Ville ikke kjøpt den.

 

Når jeg skriver ''enkel pc'' mener jeg selvsagt ikke spill-pc. folk flest bruker ikke pcn til spilling selv om de fleste her inne gjør det.

Husk at ved selvbygg har man kun 2500-3000 å bygge for,skjermen og norton koster en god del. Husk,man skal ha vista lovlig også. Man kan skippe norton og finne gratisvarianter av antivirus,men det er ikke noe folk flest i alderen 45+ kan eller gidder å styre med. du må også huske at denne pcen kommer ferdig montert og inkl. garanti. I tillegg har man en butikk å forholde seg til.

Ser gjerne at du motbeviser meg og kommer med link til et bedre tilbud til samme pris,som kan kjøpes i butikk.

Lenke til kommentar

Om du ikke ønsker å bygge selv - er den maskinen noe av det billigste du kan finne. Jeg "krymper meg" dog når jeg ser betegnelsen "Pentium D" - det er noe av det skraleste Intel har laget imo.

 

Ett alternativ er vel komplett.no sin til 5995,-

 

eller

 

Multicom sin til samme pris.

 

Jeg er enig i at den jevne 45 åring kanskje ikke laster ned gratis AV, men å regne det å få med Norton som et pluss.... vel. Jeg har lisens på Norton gjennom mitt ADSL abb og gjennom hjemme-PC ordningen, jeg bruker ingen av de lisensene :)

Endret av Filla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...