Gå til innhold

HW.no-treff i Bergen

Eplefe

Møteplassen?  

85 stemmer

1. 1. Velg her!

• T.G.I. Fridays
      11
    • Egon
      4
    • Peppes
      12
    • Dolly
      7
    • Kinaresturant
      5
    • Jeg skal ikke på treffet, jeg vil bare stemme
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
TGI på i en helg er jo lik skrik og skral, det som er negativt i så måte. Men jeg er en stor tilhenger av deres Jack Daniels chicken og biffene er ikke så himla gale heller. Helgen rundt 7-8. februar er ser det ut til at jeg skal møte bergensmoderatorene, så da blir det uaktuelt. Jeg skal i bryllup i Oslo helgen 22.-23. februar, så da er jeg i feil del av landet. Men har nå lyst til å ta turen innom og se om jeg får Snorre til å mase litt (gutten er jo så stille). Men kalenderen er full av gjøremål for tiden, men får nå følge med i tråden og se hvilken dato som kommer opp. :)

It all depends. jeg er nok ikke veldig flink til å snakke muntlig nei. Føler hele tiden at jeg avbryter folk. Dessuten vil jeg ikke si noe uten at jeg har noe vetugt å si. Tror det hjelper om man bare kommer inn på de rette emnene. Noe som jo er greit med et forum. Kan jo vrake og velge i emner å diskutere her. Jeg kan sikkert sitte i en halvtime og mase om piano f. eks. Men det blir jo lite interessant for de som ikke spiller instrumenter. Så det kommer helt ann på. ;)

Ikke vær redd for å avbryte Snorre ;)

Det er mandig :wee:

Skrevet

Jeg blir sikkert med så lenge datoen passer. Men jobber mye i helgene og er bortreist 8.-9. mars og 15.-16. mars, så vi får se. Håper det passer. :)

Skrevet

*Gjenopplive tråden med mine awsome shockpad-skills*

Når er det egentlig folk kan komme? For meg passer det alle uker framover fra torsdager til lørdager. Så ikke noe stress når det gjelder timing for min del.

Skrevet

Jeg kan nok være med. Ville vært artig å hilse på dere all igjen. En tur på byn kunne jo vært noe artig, ja. TGI er nam!

PS: Nei, Snorre, du avbryter ikke. Prater helt bra, men enn så stille, hehe. :lol:

Skrevet
Jeg kan nok være med. Ville vært artig å hilse på dere all igjen. En tur på byn kunne jo vært noe artig, ja. TGI er nam!

PS: Nei, Snorre, du avbryter ikke. Prater helt bra, men enn så stille, hehe. :lol:

Du har skiftet nick :dontgetit:

Skrevet (endret)

Det har jeg nok. Står fortsatt "SiegWarheit" i quoten ser jeg. Noe gale med det da? : :love:

PS: Skole si hei, Carl til tannlege - Tannlege si hei, Carl få vite at tannlege syk. Skole si hei, Carl miste buss. Skole si hei, Carl vente på neste buss :(

Endret av Riot™
Skrevet

Vært tidig om noen hadde meg i thaiboksershortsen min som avataren sin, haha. :p

Alle dager passer, sålenge jeg ikke har tannlegetime eller date, da. Vanskelig å forutse.

Skrevet
Vært tidig om noen hadde meg i thaiboksershortsen min som avataren sin, haha. :p

Alle dager passer, sålenge jeg ikke har tannlegetime eller date, da. Vanskelig å forutse.

Har ikke du dame lengre? (:dribble:)

Skrevet

Har ikke du dame lengre? (:dribble:)

Samme sier jeg :dribble:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...