Gå til innhold

Pris for konto salg


Anbefalte innlegg

Jeg har nå tenkt å slutte med Wow, litt fordi jeg er lei, litt fordi jeg har så mye skole atm så jeg ikke for spillt uansett.

 

Derfor lurer jeg på hvor mye jeg kan få for kontoen, det jeg har atm er;

 

lvl 70 paladin ; en del kara gear, 13 epics eller noe, både litt heal dps og tankegear.

Lvl 70 hunter; en epic, resten er sugent:P

lvl 51 warr.

 

+en del lower lvl chars.

 

Hvor mye burde jeg få solgt denne for? har ikke peiling selv, aldri solgt en konto før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nå tenkt å slutte med Wow, litt fordi jeg er lei, litt fordi jeg har så mye skole atm så jeg ikke for spillt uansett.

 

Derfor lurer jeg på hvor mye jeg kan få for kontoen, det jeg har atm er;

 

lvl 70 paladin ; en del kara gear, 13 epics eller noe, både litt heal dps og tankegear.

Lvl 70 hunter; en epic, resten er sugent:P

lvl 51 warr.

 

+en del lower lvl chars.

 

Hvor mye burde jeg få solgt denne for? har ikke peiling selv, aldri solgt en konto før.

 

Tipper du kan få godt over en tusenlapp for den der.

Lenke til kommentar

Skulle jeg ha kjøpt den hadde jeg ikke gitt mye for den. Lite å si at det er 2 level 70 på kontoen når ingen av de har noe særlig gear som er verdt å nevne.

 

Med noen av de prisoverslag jeg har sett så vil det si det samme som at jeg ville fått over 20000kr for min konto. :p

Men det er vel alltids noen som er villig til å betale mye. Men personelig vil jeg tro du får en tusenlapp for den. Kanskje litt mer om du finner den rette kjøperen.

Lenke til kommentar

Rundt 200 euro til 2000kr vil jeg tro. 100 euro er absolutt ikke realistisk, det er prisen av en ny account + 1-70 powerleveling engang.

 

"Lav pris" pga. at det går kjapt å lvle characters til lvl70 etter patch 2.3, og at man får tilsvarende/bedre gear med å gjøre PvP [evt. leeche] i et par-tre uker.

dessverre så er det ingen som tenker over det, og prisene er det samme nå som de har vært før.

Lenke til kommentar

Du kan jo sjekke wowtrade, vil ikke tro du får no særlig mer enn 1000-1200 for den, hvis ikke du er heldig og finner noen som har veldig lyst å geare opp en paladin eller hunter, som ikke akkurat er de mest attraktive klassene :p Ellers så gir ikke det å ha 2 lvl 70 deg noe særlig mer for accounten, og lowbies gir absolutt ingenting.

Lenke til kommentar

1-70 går umenneskelig fort hvis du går inn for det... begynte å levle en ny hunter forrige tirsdag, ble lvl 60 i dag...

 

On Topic: vil nå ikke tro du får mye for det der, behold det heller, en tusenlapp er da ikke så mye med tanke på all den tiden du har brukt på å få dem, kanskje du begynner igjen...

acounts.com er dritt, de underpriser ALT og samma hva du setter opp på gear blir det dritt pris i min mening...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ikke for å kuppe tråden men jeg har også samme tanken.

Jeg gidder ikke mer WoW snart, ihvertfall ikke på high end nivå.

Siden jeg ikke har peiling på hva en konto er verdt kan jeg gjerne få litt input her fra.

 

kontoen min inneholder

 

70 holy priest litt ymse epics fra Hyjal og BT. T4/T5/T6, med tilsvarende epic gems. Tatt illidan, epic flying, alchemy med nesten alt av recipies/discoveries (ikke Worlddrops)

70 Hunter, pre karablues,375 herbalist og miner.

70 Warrior, akkurat dinget 70.

Og det "normale" antall alts i segmentet 20-40

Endret av microtom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...