Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Funker fint her. Samme oppsett som Tomsi.

 

Tomsi: Det er jo mulig det bare er strømforsyningen (og kanskje litt mer) som har avgått med døden. Man kan alltids håpe, i alle fall.

 

Edit: Jeg ville forresten ikke sitter her om det hadde skjedd, jeg hadde vært i gang med å putte diskene i en annen maskin allerede. :wee:

 

Edit2: Flott bilde. Hvor er det tatt?

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kan tolke drømmen din. Du kan vente deg at din far kommer til å uttrykke sin misnøye med deg. Ikke nødvendigvis som fotograf, men det kan "synes" sånn her fordi det med foto er noe som står deg veldig nær. Altså er din far misfornøyd med deg. Han kommer til å reagere, eller så er du redd for at han kommer til å gjøre det. Trøsten din er at din far kommer til å prøve å bøte på det han gjør, kanskje er det fordi han etterpå ser at han tok feil. Det du forteller fra drømmen din sier meg ikke mer enn det. Spørsmålet er egentlig om du kommer til å synes det en D300 representerer er godt nok til å tilgi ham for det han kommer til å gjøre mot deg. Det kommer til å svi.

 

Jeg er same. Og jeg kan fly. :tease:

...

Edit: den figuren var alt jeg fant med noe som ligner vinger..

 

Se her ja. Jeg skal ikke si meg enig i deg, for min kjære far er ganske stolt av meg vil jeg tro. Kanskje det er at jeg er mer redd for misnøyen skal komme, enn at den faktisk gjør det. En drøm er jo noe av det mest subjektive som finnes, og ingen spådom :) Men det var kanskje det du mente?

Lenke til kommentar
Hmm.. tror ikke jeg har sett noe sånt før. Sånn som jeg ser det, så veier softboxer over visse dimensjoner så mye at det sikkert ikke er gunstig å lage en enkel adapter for hotshoe-blitser, men hva vet jeg? :p

Ein slik type adapter hadde jo vore optimalt. Då kunne eg ha brukt studioboxane.

Nesten så eg berre teipar saman ein sjølv. =P

 

post-26831-1214522494_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Noen her som kan tolke drømmer?

I natt drømte jeg at faren min dro av lcd - skjermen på D200'n, et rent uhell. Som kompensasjon kjøpte han D300 til meg. Så våknet jeg. Noen innspill?

 

Edit: Godt å ha deg tilbake Mr. M.

Jeg kan tolke drømmen din. Du kan vente deg at din far kommer til å uttrykke sin misnøye med deg. Ikke nødvendigvis som fotograf, men det kan "synes" sånn her fordi det med foto er noe som står deg veldig nær. Altså er din far misfornøyd med deg. Han kommer til å reagere, eller så er du redd for at han kommer til å gjøre det. Trøsten din er at din far kommer til å prøve å bøte på det han gjør, kanskje er det fordi han etterpå ser at han tok feil. Det du forteller fra drømmen din sier meg ikke mer enn det. Spørsmålet er egentlig om du kommer til å synes det en D300 representerer er godt nok til å tilgi ham for det han kommer til å gjøre mot deg. Det kommer til å svi.

 

Jeg er same. Og jeg kan fly. :tease:

...

Edit: den figuren var alt jeg fant med noe som ligner vinger..

Det med displayet er egentlig litt interessant. Fordi det kanskje betyr at drømmen viser til en episode det det ser ut somdu gjør noe galt. Beviset til din far ligger i displayet, eller det han ser der først.

 

Også tilslutt en liten advarsel. Du har bedt meg om min tolkning gjennom internett. Om du ikke svarer meg Oom hva du syns om tolkningen..så ganner jeg deg til aldri mer å synes bildene dine er skarpe nok. Innerst inne, når du ser på dem selv.

Lenke til kommentar
Det med displayet er egentlig litt interessant. Fordi det kanskje betyr at drømmen viser til en episode det det ser ut somdu gjør noe galt. Beviset til din far ligger i displayet, eller det han ser der først.

Også tilslutt en liten advarsel. Du har bedt meg om min tolkning gjennom internett. Om du ikke svarer meg Oom hva du syns om tolkningen..så ganner jeg deg til aldri mer å synes bildene dine er skarpe nok. Innerst inne, når du ser på dem selv.

 

Alltid arti med noe annet enn renspikket fotoprat :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...