Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ugh, pakka den ned, skal se om jeg orker i løpet av kvelden -_-

Hvis du kobler den til PC'n med 4 pins firewirekabel, kan det være at den ikke trekker nok strøm. Mener en her på forumet hadde samme problem en gang i tiden. 6 pins kabler skal kunne trekke mer strøm. Mener å huske at det ble løsningen på hans problem.

 

6 pins er på samme størrelse som USB. 4 pins er betraktelig mindre.

 

EDIT: Fant tråden. Du kan jo se om du får noe ut av den.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=847470

Endret av Super8
Lenke til kommentar
Går vel i Adorama og BHPhotovideo...

 

Skal du ha studioutstyret til krikebruk eller de andre bildene?

Skal ikke ta så volsomt med bilder i kirka, så det blir nok bare til de andre bildene. Skal i studio med proffe lamper, så dette blir bare til noen utebilder.

 

Ok, noen spesielle idèer for bildene som skal taes i kirka? Noen vinkler, osv om hva du skal gjøre? Tips, enkelt sagt...

Hehe, har aldri gjort det før, så det blir litt planlegging på forhånd, har ikke kommt så langt enda. Skal i kirken på forhånd enn dag, så jeg får tenke litt før det. Men noen ideer har jeg da, fang blikkene mellom brud og brudgom, forloverne og selve ekteskapsinngåelsen.

Lenke til kommentar

Disse er ikke så mye mindre, men jeg ser en 1394-inngang som er knøttliten, men ingen av mine kabler passer.

 

Går vel i Adorama og BHPhotovideo...

 

Skal du ha studioutstyret til krikebruk eller de andre bildene?

Skal ikke ta så volsomt med bilder i kirka, så det blir nok bare til de andre bildene. Skal i studio med proffe lamper, så dette blir bare til noen utebilder.

 

Ok, noen spesielle idèer for bildene som skal taes i kirka? Noen vinkler, osv om hva du skal gjøre? Tips, enkelt sagt...

Hehe, har aldri gjort det før, så det blir litt planlegging på forhånd, har ikke kommt så langt enda. Skal i kirken på forhånd enn dag, så jeg får tenke litt før det. Men noen ideer har jeg da, fang blikkene mellom brud og brudgom, forloverne og selve ekteskapsinngåelsen.

 

Mer?

Lenke til kommentar

 

Forskjellen på juggel og org. Canon er?

 

Disse er ikke så mye mindre, men jeg ser en 1394-inngang som er knøttliten, men ingen av mine kabler passer.
Vet ikke om du fikk med deg EDIT'en på mitt forrige innlegg. Jeg fant den tråden jeg snakket om. Du kan jo sjekke den og se om den kan hjelpe deg videre.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=847470

 

Fikk den med meg, men orker ikke bruke cash på å kjøpe adapter. Selger det heller til førstemann som gir meg 500,-

Lenke til kommentar
Mer?

Må jo dekke inngangen, utgangen, i bilen, musikkalske innslag, men paret har vert i enn annen vielse med enn litt overivrig fotograf, og har bestemt seg for at alle bildene ska tas fra salen, stort sett. Ville gjerne vert bak presten ved ekteskapsinngåelsen

Lenke til kommentar
Forskjellen på juggel og org. Canon er?

Stor.

 

Jeg har den originale BG-E3 og er ganske glad for at jeg kjøpt den.

Rimelig solid - føles faktisk mer solid enn selve grepet på 400D.

 

Har aldri vært en fan av uoriginalt tilbehør, men du får selv bestemme hvor du vil legge pengene.

Lenke til kommentar
Noen her som kan tolke drømmer?

I natt drømte jeg at faren min dro av lcd - skjermen på D200'n, et rent uhell. Som kompensasjon kjøpte han D300 til meg. Så våknet jeg. Noen innspill?

 

Edit: Godt å ha deg tilbake Mr. M.

Jeg kan tolke drømmen din. Du kan vente deg at din far kommer til å uttrykke sin misnøye med deg. Ikke nødvendigvis som fotograf, men det kan "synes" sånn her fordi det med foto er noe som står deg veldig nær. Altså er din far misfornøyd med deg. Han kommer til å reagere, eller så er du redd for at han kommer til å gjøre det. Trøsten din er at din far kommer til å prøve å bøte på det han gjør, kanskje er det fordi han etterpå ser at han tok feil. Det du forteller fra drømmen din sier meg ikke mer enn det. Spørsmålet er egentlig om du kommer til å synes det en D300 representerer er godt nok til å tilgi ham for det han kommer til å gjøre mot deg. Det kommer til å svi.

 

Jeg er same. Og jeg kan fly. :tease:

...

Edit: den figuren var alt jeg fant med noe som ligner vinger..

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...