Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Vil gjette på at en del Pentax-optikk er laget for liten bildesirkel - til en sensor med 1.5x cropfaktor, og derfor ikke vil dekke en hel fullframe-sensor. Kan det være problemet?

 

Og - i så fall blir konklusjonen "sorry, mac"..

50mm f/1-.7 - med en slik spec, så kan du anta med 99.99% sikkerhet at det er et FF objektiv.

 

Jeg tipper problemet er mekanisk, at noe stikker såpass langt inn i huset at det sperrer for speilet.

 

tomsi har rett, er en "tapp" som er ca 1 cm lang som stikker borti "plastikken" like ved kontaktene i huset:/

 

doh, må få skaffa meg en annen 50mm da:P må ha 50mm! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nedblendingsspaken som stikker ut bak. Prøvde å demontere den fra Pentax 135mm'ern jeg brukte i oktoberfesten, men resultatet ble at den ikke ville sprette tilbake til stor blender etter at jeg hadde justert ned og så opp igjen.

 

Det er en løsning å slipe ned blenderspaken, men da vil objektivet ikke fungere med Pentax-kamera igjen...

Lenke til kommentar

We are conducting another system enhancement to improve Gmail security. Periodically we will need you to verify your identity. Please proceed right away by providing us with the information; **User name***password***birth date***country***
Refusal to verify your information will result to the account been permanently closed.
The Gmail Team

 

Yeah right, arseholes!

Lenke til kommentar

We are conducting another system enhancement to improve Gmail security. Periodically we will need you to verify your identity. Please proceed right away by providing us with the information; **User name***password***birth date***country***
Refusal to verify your information will result to the account been permanently closed.
The Gmail Team

 

Yeah right, arseholes!

HALLO!, Det er jo Gmail som vier sin oppmerksomhet mot din konto så du ikke skal miste den. Seff. besvarer man med brukernavn og passord.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...