Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Skrevet
120 000 U.S. dollars = 817 282.807 Norwegian kroner

Noen som skal til statene snart som da kan ta med et objektiv hjem for meg? :D

sitat BHPhoto :!:

With an angle-of- view of about 2° on a full-frame 35 mm camera, calling this lens a 'tele' is like calling King Kong a monkey.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver å finne ut serienumemret på kamerahuset mitt nå, og det står jo selvfølgelig på undersiden, men jeg la merke til at på fakturaen jeg fikk når jeg kjøpte det hos Japan Photo, så står det 21xxxxxxxxxx, hvor x'ene da er de ti tallene som står under kameraet mitt.

Noen som vet grunnen til dette?

Trenger dette siden jeg skal fylle ut et skjema for å "bevise" at jeg kjøpte kamerautstyret i Norge før jeg dro til Tyrkia. Vil tro at det er nummeret som står på kameraet som er gjeldene i dette tilfellet, men lurer likevel på hvorfor disse to ekstra tallene er der.

Skrevet (endret)

Jeg spår at du har canon kamera. Står alltid 21 foran canon sine serienr av en eller annen grunn.

På esken altså. Eller på strekkoden.

Edit: Altså trenger du ikke ta med 21 på skjemaet.

Endret av sn0dig
Skrevet
Jeg spår at du har canon kamera. Står alltid 21 foran canon sine serienr av en eller annen grunn.

På esken altså. Eller på strekkoden.

Edit: Altså trenger du ikke ta med 21 på skjemaet.

På strekkoden på esken står 21 i parantes foran resten av tallene ja.

Men skal det føres på hva jeg betalte for utstyret nytt, eller nåværenede nypris? Ser at objektivet faktisk er hele 800kr dyrere nå.

Skrevet

Er man syk i hodet om man setter på en 2x teleconverter på den linsa? :D

Da kan vel ta bilde av flotte damer i nabolandet i stedet. (er så mange flotte svenske berter)

Skrevet (endret)

Og hva gjør man så? Man tar bilder av månen. Selvfølgelig.

Edit: Har btw masse superlim på hendene nå. Mmmm.

Endret av sn0dig
Skrevet
Jeg prøver å finne ut serienumemret på kamerahuset mitt nå, og det står jo selvfølgelig på undersiden, men jeg la merke til at på fakturaen jeg fikk når jeg kjøpte det hos Japan Photo, så står det 21xxxxxxxxxx, hvor x'ene da er de ti tallene som står under kameraet mitt.

Det er fordi de scanner strek-koden på esken, og da kommer de eksta sifrene med.

Tom

Skrevet

Det er fordi de scanner strek-koden på esken, og da kommer de eksta sifrene med.

Tom

Velkommen etter :innocent:

Skrevet

Tom

Velkommen etter :innocent:

Hey! Be nice. Du vet at tomsi er i påvirket tilstand på tirsdag ettermiddag. :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...