Gå til innhold

Eksplosiv Tirsdag hos Netshop!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dersom dere gidder å lese tråden/skumme igjennom den så ser dere at det har blitt posta en post med bildet av reklama for supertirsdagen der det står med store bokstaver at den starter kl 10.00...

 

er det for mye forlangt at folk leser litt føre de spør? tråden er jo tross alt bare på 4 sider enda, jeg leste 3 av sidene nå på under 5 minutter....

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
dersom dere gidder å lese tråden/skumme igjennom den så ser dere at det har blitt posta en post med bildet av reklama for supertirsdagen der det står med store bokstaver at den starter kl 10.00...

 

er det for mye forlangt at folk leser litt føre de spør? tråden er jo tross alt bare på 4 sider enda, jeg leste 3 av sidene nå på under 5 minutter....

Som den oppmerksomhetshora eg er ville eg eigentleg berre slengje ut eit svar før nokon andre. Koste kva det koste vil :(

Lenke til kommentar

Visst eg bestiller en vare som er på timessalget 10.00. Er eg bunden til den varen eller går det ann å angre iløpet av dagen, slik at eg kan slette den frå ordrelista?

 

For det kan hende at du finner noko bra tilbud kl 10.00. Men så ser du eit enda bedre tilbud seinare og vil heller satse på den varen. :hmm:

Lenke til kommentar
Yuppie! Det blir eksplosiv tirsdag hos Netshop imorgen!!!! Gleder meg! Håper de har fikset serveren sin denne gangen
Kanskje ein lur ide å legge ut litt informasjon i førsteposten ? Det kjem heilt sikkert til å kome spørsmål om litt av kvart f.eks. om ein kan bestille med oppkrav, korleis ein bestiller, korleis ein får samla alle ordrene sine osv.

 

Personleg har eg brukt opp alle pengane mine på alkohol til helga, så blir lite timestilbud på meg denne gongen.

 

Erlend :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...