Gå til innhold

Eksplosiv Tirsdag hos Netshop!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får generelt bra respons fra netshop jeg, maste om at dem måtte ta in xeon x3220 og Asus P5M2P-E/4L. Ett par dager senere hadde jeg begge deler og skulle gjerne hatt det til 1 server til, går fra 1 cube til 2x 4u rack :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå må vi banke i bordet her og rope Q6600 og håpe de tar den inn på neste, siste med nye, timesalg. :(

Sorry, men Q6600 selges på omtrent 0 i margin, så det går dessverre ikke med tilbud på den. Beklager.

Stian ! Kan du ordne et mega salg på : Sony KDL-40W3000 LCD-TV 1080p

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=54266

eller

Sony KDL-40X3500 40" LCD-TV Full-HD

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=55608

:D

Skrevet (endret)

Hærlig med slike tiltak :)

Har selv noen ønsker:

-Xbox 360 elite

-Ixus 75

-Shure øretelfoner SE310 eller E500PTH

-En av de nye Core 2 Duo E8XXX cpu som kommer

Endret av HBK
Skrevet

Lite tilbud på fotoutstyr. Jeg skulle gjerne sett tilbud på objektiver til Canon SLR. Aller helst en god pris på følgende objektiv: Canon EF 70-200 f/4 L USM

Snowey

Skrevet (endret)
Får generelt bra respons fra netshop jeg, maste om at dem måtte ta in xeon x3220 og Asus P5M2P-E/4L. Ett par dager senere hadde jeg begge deler og skulle gjerne hatt det til 1 server til, går fra 1 cube til 2x 4u rack :D

Vi begynner å bli mange som ønsker disse nå... samt X3210

EDIT:

Neste tilbud drøyer... noe som er et godt tegn gutta.. det betyr at Stian jobber med siste finish på ønsker

Endret av Theo343
Skrevet (endret)

Har vel mast nok i denne tråden allerede, men en rimeligere bærbar med c2d og dedikert skjermkort hadde simpelthen vært nydelig å ha sett på tilbud.

Endret av Lilac1
Skrevet (endret)
Har vel mast nok i denne tråden allerede, men en rimeligere bærbar med c2d og dedikert skjermkort hadde simpelthen vært nydelig å ha sett på tilbud.

Har det ikke vært mange av dem i dag? Tilbudene er aktive fortsatt ;)

Endret av Theo343
Skrevet (endret)

Sukk... siste tilbudet ble mye gjentakelse og ingen av våre ønsker ble tatt med... *drar slukøret hjem*

Dog skal dere ha ros for mange meget bra skjermkortilbud og bra respons på sidene i dag Netshop :thumbup:

Endret av Theo343
Skrevet
http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=34244

Er ikke denne kjøleren kun for socket a, og dermed relativt ubrukelig nå for tiden? Syns å huske at microplex solgte de ut for 50kr stykke for et halvt års tid siden eller noe. Merkelig "tilbud".

Provoserer vel på meg et helt forum nå, men:

Disse Eksplosive dagene er sjeldent mye å rope hurra for;

- prisene er ofte knapt nok lavere og sjeldent billigst.

- mye av det samme (som ovennevnte eksempel) kommer på ny og på ny - ofte utdatert skit :)

Og ja, jeg er klar over Netshop's gode service, og ja - jeg har handlet på slike tilbudsdager

(og ja - kommer det rette tilbudet så gjør jeg det igjen :green:)

For all del - fin gimmick av Netshop. Er bare overrasket over at det resulterer i 5K-poster på diskusjon.no - HVER GANG!

*Avventer grilling*

Hehe, skulle selv lage en slik post :) Slettet ordre jeg hadde fra før i protest :p

Skrevet

Bra objektiv som kom nå på tilbud, med det passer dårlig på et Canon SLR... Kom igjen nå Netshop, - klask til med et skikkelig tilbud på Canon EF 70-200 f/4 L USM !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...