KjellV Skrevet 27. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2003 Rosa Helikopter og alt av Bjørn Rosenstrøm Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 27. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2003 Rosa Helikopter og alt av Bjørn Rosenstrøm hva????? bjørn rosenstrøm er konge. hmm. ovefor ser dere hva som abeslutt ikke bure gjøres. å starte en total dødfødt diskusjon uten å egentlig bringe noen nye argumenter til diskusjonen. la meg prøve på nytt: bjørn rosenstrøm er konge. passer kanskje ikke til hverdag men til fest er det kånge musikk. basta Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2003 Rosa Helikopter og alt av Bjørn Rosenstrøm hva????? bjørn rosenstrøm er konge. hmm. ovefor ser dere hva som abeslutt ikke bure gjøres. å starte en total dødfødt diskusjon uten å egentlig bringe noen nye argumenter til diskusjonen. la meg prøve på nytt: bjørn rosenstrøm er konge. passer kanskje ikke til hverdag men til fest er det kånge musikk. basta Topic: Dårligste sangen du noen gang har hørt Ergo (slik jeg forstår det): Dette er hva man personlig synes er den dårligste sangen. Og jeg synes Bjørn Rosenstrøm er noe av den verste fjortismusikken som noen gang er produsert. Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 28. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2003 søstra mi rev med seg en jalla cd fra en syden konsert. den har hun klart å spille med mental syk med. om noen spør så gidder jeg ikke å finne ut hva den heter. vil ikke bringe frem vonde minner Lenke til kommentar
Haldarim Skrevet 2. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2003 aaron carter - uptown girl.....grøss! heheheh.... husker du den fra d forrige LAN'et??? hehehh.... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg misliker generelt boybandmusikk (homopop) Så enig, så enig... Finst det verre musikk enn boyband, det er jo f*en meg samme teksten gjennom hele duren!!! Alle sangene!!! Ordene som blir brukt: girl, love+et par andre ord som har absolutt ingen sammenheng med resten av teksten å gjøre... EDIT: Etter å ha sett en film på TV2 nå nettopp, fant jeg ut at ikke alle tekster er like... (Les: Boyzvoice...) Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 7. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2003 Den dårligste sangen ever må være nelly - hot in herre... og nelly generelt... fysj! Lenke til kommentar
starfish Skrevet 7. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2003 Den dårligste sangen ever må være nelly - hot in herre...og nelly generelt... fysj! Ja, æsjameg. Nelly er så ugg at det er kvalmt. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 8. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2003 Remix'en av MercedesBenz. (Janis Joplin) Den mix'en er en ren vederstyggelighet. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 8. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2003 NSync - Pop ? Edit: Ok, hørte på den nå nettopp. Var kanskje ikke sååååå ille allikevel.. Fant en dårligere sang: Rune Rudberg - Ut mot havet Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2003 Rosa Helikopter og alt av Bjørn Rosenstrøm Spesielt Ragnar, den ruler Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2003 Outhere Brothers - I wanna fuck u in the ass! *glad i å rote gamle tråder* Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2003 INGEN TVIL: KETCHUP-SANGEN!!! Verste landeplage siden en viss tysk herremann ved navn Adolf Hitler! Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 28. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2003 Ta en tur til MiserableMelodies.com... Der er det veldig mye dårlig musikk, men fy f*** så mosromt å høre på Kan anbefale Fabio og Portsmouth Sinfonia... Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 29. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2003 Barcode Brothers - SMS. Den var ikke noe særlig, nei. jeg har den tysk versjon av den sangen den er betraktelig mer iriterende. Lenke til kommentar
zeoman Skrevet 29. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2003 ketsjup sangen det må jeg bare si Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 29. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2003 Rosa Helikopter og alt av Bjørn Rosenstrøm Rosa Helikopter er den verste sangen EVER. At noen 12åringer synger med på en driiit teknosang kan bli en slik suksess skjønner jeg ikke Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 3. april 2003 Rapporter Del Skrevet 3. april 2003 Blir veldig forundra når ingen har nevnt toy box! Våkna en gang av at en kompis i militæret (han er 20 år) satt og sang etter en av "hitene" deres, superman, eller supaman som de sier. Ble veldig, veldig bekymra for han og visste ikke hva jeg skulle gjøre! Etterpå nekta han for alt, men jeg vet hva jeg hørte! Det var en helt grusom opplevelse! En annen ting jeg har opplevd, er å laste ned Arman van Helden med koochy (dette var mange år siden). En kompis syns han hadde en låt som var så bra, og da måtte jo også denne være bra. Etter å ha sittet i sånn rundt en time med isdn på en sinnsykt treig server, fikk vi endelig høre låta. Alt ble svart i hodet mitt og en stemme hvisket "drep, drep" gjentatte ganger. Men kompisen min syns den var kul. Kan noen laste ned låta og si sin mening, bør jeg få han tvangsinnlagt? Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 3. april 2003 Rapporter Del Skrevet 3. april 2003 rosa hellikopter Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. april 2003 Rapporter Del Skrevet 3. april 2003 SnowDOG_ sin sang og rosa helikopter, ketshup-sangen no offense snowdog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg