Gå til innhold

Mer 500 GB for bærbare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir imponert om Samsung klarer å få inn hele 3 plater på 9,5mm. Så vidt jeg vet har ikke det blitt gjort før så jeg stiller meg litt skeptisk. Hvis det viser seg å være 2 plater så blir jeg ennå mer imponert. 250 GB/plate blir i så fall en stor heving av rekorden for 2,5" plater.

 

Angående lansering så er jeg skeptisk. Jeg har ikke funnet noen pressemelding fra Samsung så jeg tipper det er en annonsering og ikke en lansering. Samsung var svært trege med sin 1TB-disk på 3,5" så hvis de gjentar dette her så blir ikke disken tilgjengelig før til sommeren.

 

Men det er nå uansett glimrende at Samsung ligger så langt fremme på harddiskteknologi som de gjør. :)

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvordan Samsung skal klare 3 plater på 9.5mm. Da ville vel Hitachi allerede gjort det?

 

Litt spooky, hva er det Samsung kompromisser med for å få det til? Men Samsung har blitt et fyord for meg når det gjelder lanseringer, derimot elsker jeg produktene deres. Når de først kommer ut....

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Første "normale" 500 GB laptop-harddisk dette. Bare meg eller ligger Seagate litt etter for tiden? Var som regel de som satte slike rekorder før...

 

Angående lansering så er jeg skeptisk. Jeg har ikke funnet noen pressemelding fra Samsung så jeg tipper det er en annonsering og ikke en lansering.

Står at den lanseres i midten av mars.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...