Dragen Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Nå skulle vel Spore komme ut slutten 2006, begynnelsen 2007, sommer 2007, høst 2007, vinter 2007. Men, man venter jo på DNF...
Sodd Ball Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Spore, Far Cry 2, Starcraft 2 oooog... Brothers in Arms: Hell's Highway. Det er de jeg kan komme på nå.
Limstift Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Gleder meg ufattelig til Mafia 2. Håper GTA IV blir bra også
zeox Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Hva med Starcraft II, gleder meg helt vilt. Får fremdeles gåsehud av å se introen. Og gnir meg i hendene og ler fandenivoldsk latter når jeg ser ingame-filmene og tenker på hvordan jeg skal knuse kompisene mine. haha, jeg er komplett enig! Når SC2 kommer trenger jeg egentlig ingen andre spill. Livet blir da komplett og jeg kan dø en lykkelig mann
Otowi Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 (endret) Gleder meg også til GTA IV, men mest gleder jeg meg til Star Wars: The Force Unleashed... Det SW spillet ser konge ut da **edit: leif** Endret 8. januar 2008 av Otowi
dofferneo Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Ser fram til Far Cry 2 og Assassin's Creed til pc. Ellers kan det se ut som Alan Wake blir kos. GTA har jeg aldri fått mersmak på. Splinter Cell: Conviction klarer jeg ikke å se fram til, ikke etter den store skuffelsen Double Agent ble! Hvis det kommer en oppfølger til Operation Flashpoint, så hadde selvfølgelig det vært noe å se fram til. MGS IV er vel etterlengtet av PS3-eierne.
TronDoZY Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Fallout 3 og Assasins creed til data. må heller ikke glemme Wrath of the lich king og Splinter Cell: Conviction, må vell også si at jeg var en av dem som faktisk begynte å like Splinter Cell serien pga. Double Agent. Endret 9. januar 2008 av TronDoZY
Lurvefranzen Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Fallout 3 og Assasins creed til data. må heller ikke glemme Wrath of the lich king og Splinter Cell: Conviction, må vell også si at jeg var en av dem som faktisk begynte å like Splinter Cell serien pga. Double Agent. Wrath of the Lich King, ja - ikke minst!
Albie Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Det skal godt gjøres å leve opp til den spillhøsten vi nettopp har vært igjennom, men det er da noen interessante spill i vente. Noen av de jeg gleder meg til: Gray Matter (PC) - Jane Jensen, designer av Gabriel Knight-spillene, kommer med et nytt eventyrspill i løpet av vårparten. Vi får håpe hun klarer å leve opp til gammel storhet. Litt mer info her: http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3162065 Little Big Planet (PS3) - En krysning mellom The Incredible Machine og et plattformspill? Det ser i alle fall sjarmerende ut, så blir det spennende å se om det lever opp til forventningene. Siste dato jeg hørte var i september 08, men ingenting er spikret ennå. Rock Band (multi) - Altså, bare trommesettet er nok til å få meg til å dra fram kredittkortet. Kommer i løpet av våren i Europa. Gothic 4 (multi) - Skifte av utvikler for Gothic-serien, fra Piranha til Spellbound. Vi får se hvordan det går. Jeg har ikke hørt noen utgivelsesdato for dette ennå. Sacred 2 (PC, X360) - Jeg likte det første spillet, i alle fall etter at de fikk fjernet de fleste feilene fra spillet. Oppfølgeren er tentativt satt til september 08. S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky (PC) - Det første spillet levde kanskje ikke helt opp til forhåndshypen, men dæggern det hadde atmosfære. Oppfølgeren kommer i løpet av våren, med ny historie og en oppdatert spillmotor. Hard to be a God (PC) - Kommer etter sigende 18. januar her til lands (allerede utgitt i Russland). Det ser interessant ut, så får vi håpe at det ikke er så alt for mange bugs i det. En demo ble nettopp utgitt (har ikke prøvd den selv ennå). Mer info om spillet: http://rpgvault.ign.com/articles/831/831580p1.html Endret 9. januar 2008 av Albie
Skogslik Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Venter veldig på Viking: Battle Of Asgard her. muligens det eg ser mest frem til av alt
XitereX Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Venter for tiden på Age Of Conan.. Håper det er et bra spill som en aldri blir lei
tiiim Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Venter på: Alan Wake Mafia II GTA IV Rig 'n' Roll Cities Unlimited Saint's Row 2 ...samt mange flere jeg ikke husker nå Endret 9. januar 2008 av tiiim
vikingkylling Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Lenge siden det kom bra spill? Enig der. Mass Effect, Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3, Unreal Tournament III, Crysis, Tabula Rasa, The Witcher og Virtua Fighter 5 Online er jo elendige drittspill... Jeg sjekket den listen, men fant egentlig lite av interesse. GTAIV og Street Fighter IV var de eneste. For øvrig gleder jeg meg sykt til Mercenaries 2: World in Flames og Soul Calibur IV. Mercs2 kommer i mars eller april, og Soul Calibur IV kommer så vidt jeg vet til sommeren. Glede seg! Er litt skuffet over Yoda og Darth Vader i SC4, men man overlever vel så lenge det ikke går ut over resten av spillet.
Henrik™ Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Jeg venter på Final Fantasy Tactics A2 og Final Fantasy IV til DS. Det lille jeg har sett av dem ser veldig bra ut.
vikingkylling Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Final Fantasy IV til DS? Som i "Final Fantasy IV med bedre grafikk og lyd?" Hmpf, nå blir jeg vel nødt til å kjøpe en DS snart. Liker ikke remake av klassikere. Det blir fort dyrt i lengden.
Licht Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 (endret) STALKER: Clear Sky, Smash Bros Brawl (Wii)..- Og Age of Conan. That's it. :| Å jo, GTA IV, men det blir vel enda et år til det dukker opp på PC, og jeg er ikke overbevist om at jeg har kjøpt meg en Xbox 360 innen release på den konsollen. Endret 11. januar 2008 av Zealuu
aboplotok Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Alan Wake, Super Smash Brothers Brawl, Warhammer Online og Lost Oddysey for min del. Litt nyskjerrig på Too Human og veldig nyskjerrig på Huxley.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå